GO
ACTIVATIE/WACHTWOORD VERGETEN? REGISTREREN!   Nieuws insturen
GO
  • Home
  • Forum
  • Nieuws
    • Reviews
    • Previews
    • Specials
    • Gameware
  • Trailers
    • Game TV
  • Games
  • Cheats
  • Prijsvragen
  • UK Game charts
  • Weblogs
  • Member Reviews
    • Member Previews
    • Member Specials
    • Member Gameware

• Rayman 3 komt naar Xbox Live en PSN
  • Playstation Network vandaag offline
  • XBLA House Party-games krijgen datum en prijs
  • Resident Evil 6 officieel aangekondigd
  • WoW patch 4.3 laatste voor Pandaria
  • Mass Effect 3-demo komt 14 februari naar Xbox 360
  • Max Payne 3 uitgesteld naar mei
  • S.T.A.L.K.E.R. 2 toch nog in ontwikkeling
  • Killzone 1 komt naar PSN
  • Modern Warfare 3 krijgt komende negen maanden 20 DLC-packs
ALG: Turtle Beach PX3 -...
Gameware ALG
Turtle Beach PX3 - wireless ga..
PC: Star Wars: The Old...
Review PC
Star Wars: The Old Republic
ALG: Assassin’s Creed:...
Review ALG
Assassin’s Creed: Revelation..
ALG: Rayman: Origins
Review ALG
Rayman: Origins
ALG: Een vooruitzicht op...
Special/Column ALG
Een vooruitzicht op 2012
Gamecentraal Forum

Consoles > Sony PlayStation > Welke Playstation games heb jij?

Gepubliceerd op 07-07-08 om 18:31 - aangepast op 12-05-09 om 16:41 - Beginpost: Welke Playstation games heb jij?

cyclops

Rank:
Privé bericht Profiel

Naar onderen

Helaas was deze topic weg, maar ik breng er gewoon weer nieuwe leven in. PS3: Assassins Creed Rainbow Six : Vegas The Eye of Judgement NBA Home street Court Vitua Fighter 5 Resistance Fall of Men Fifa 2008 MotorStorm Warhawk Army of Two Spiderman 3 Metal Gear Solid 4 Grand Theft Auto 4 Splintercell Double Agent Call of duty 4 Unreal Tournament 3 Soul Calibur 4 Beowolf Uncharted Little big planet Spyro (review) Call of Duty World at War Resistance 2 Viking Battle of asgard Haze Oblivion Killzone 2 Bioshock Medal of Honor: Airborne Lair Fifa 09 PSN Crash Team Racing Burnout Paradise Super Stardust HD Trial of Topaq Mortal Kombat 2 Tekken 5 DR (shared) Flow (shared) PS2: Zone of the Enders Zone of the Enders 2nd runner Resident evil 4 The warriors Tekken 5 SSX on tour Fifa 2003 Viewteful Joe 2 Black Eye Toy Eye Toy play 3 Spiderman 2 Soulcalibur 3 God of War God of War 2 Burnout 3 Final Fantasy XII Metal Gear Solid 2 Metal Gear Solid 3 Beyond Good and Evil Devil May Cry 3 Madden 2002 Collin MCrea rally 3 Canes Canem Edit (bully) Tony Hawk 4 Kingdom Heats 1 Kingdom Hearts 2 PSX: Crash Team Racing Diablo Jade Cocoon Soulblade Tekken 3 En nog een paar titels heft mijn broer maar dit zijn mijn titels.

Pageviews: 7774 - Reacties: 102 - « Eerste   ‹ Vorige   1  
2

3

4

5
    Volgende ›   Laatste »

Reacties

#1 - Geplaatst op 07-07-08 om 21:35 - Re: Welke Playstation games heb jij?

KZK

Rank: rookie
Privé bericht Profiel

Naar boven

PS2: FIFA08 Euro2008 Need For Speed Carbon Burn Out FIFA Street En wat flutspellen.

#2 - Geplaatst op 08-07-08 om 20:08 - Re: Welke Playstation games heb jij?

eurowarriors

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik heb mijn PS3 nog maar een week of twee. PS3: Grand Theft Auto IV FIFA 08 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Battlefield: Bad Company Dark Sector

#3 - Geplaatst op 08-07-08 om 21:50 - Re: Welke Playstation games heb jij?

cyclops

Privé bericht Profiel

Naar boven

In deze 2 weken heb je toch zeer goeie games hoor

#4 - Geplaatst op 09-07-08 om 14:09 - Re: Welke Playstation games heb jij?

Zhero

Rank: die hard
Privé bericht Profiel

Naar boven

PS2: teveel PS3: CoD4 GTA IV Ratchet and Clank Uncharted PSX Final Fantasy VII

#5 - Geplaatst op 07-08-08 om 12:36 - Re: Welke Playstation games heb jij?

Jimpeltje

Rank: noob
Privé bericht Profiel

Naar boven

Wat is een PSX in die meneer bovens naam?

#6 - Geplaatst op 07-08-08 om 13:33 - Re: Welke Playstation games heb jij?

eurowarriors

Privé bericht Profiel

Naar boven

Wat is een PSX in die meneer bovens naam? Een PSX is de eerste PlayStation, de PlayStation One

#7 - Geplaatst op 07-08-08 om 18:43 - Re: Welke Playstation games heb jij?

DiKenshin

Privé bericht Profiel

Naar boven

Wat is een PSX in die meneer bovens naam? Een PSX is de eerste PlayStation, de PlayStation One Het zou eigenlijk niet zo gebruikt mogen worden. PSX is eigenlijk de Playstation eXtreme(zoek op google) en die was alleen in japan verkrijgbaar, dus de juiste term zou PS1 moeten zijn, maar wij europeanen kennen de PSeXtreme niet dus gebruiken we PSX. Nog wat info over de PSX: De PlayStation Extreme (PSX) is een PlayStation 2 met een 40 tot 80 gigabyte harde schijf. Hij kan DVD afspelen, net als de PS2, maar ook dvd's branden wat met de normale PS2 niet mogelijk is. De PSX kan ook communiceren met de Playstation Portable door middel van de Location Free player. De PSX is niet te koop in Europa en zal dat waarschijnlijk ook nooit zijn, omdat de productie van de PSX wegens tegenvallende verkoopcijfers is stopgezet. Er zijn er daardoor slechts 1 tot 2 miljoen gemaakt. De console is alleen nog online te koop. Deze exemplaren worden geëxporteerd uit Japan. en een foto: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/d/dd/PSX.jpg

#8 - Geplaatst op 07-08-08 om 18:46 - Re: Welke Playstation games heb jij?

eurowarriors

Privé bericht Profiel

Naar boven

Wat is een PSX in die meneer bovens naam? Een PSX is de eerste PlayStation, de PlayStation One Het zou eigenlijk niet zo gebruikt mogen worden. PSX is eigenlijk de Playstation eXtreme(zoek op google) en die was alleen in japan verkrijgbaar, dus de juiste term zou PS1 moeten zijn, maar wij europeanen kennen de PSeXtreme niet dus gebruiken we PSX. Nog wat info over de PSX: De PlayStation Extreme (PSX) is een PlayStation 2 met een 40 tot 80 gigabyte harde schijf. Hij kan DVD afspelen, net als de PS2, maar ook dvd's branden wat met de normale PS2 niet mogelijk is. De PSX kan ook communiceren met de Playstation Portable door middel van de Location Free player. De PSX is niet te koop in Europa en zal dat waarschijnlijk ook nooit zijn, omdat de productie van de PSX wegens tegenvallende verkoopcijfers is stopgezet. Er zijn er daardoor slechts 1 tot 2 miljoen gemaakt. De console is alleen nog online te koop. Deze exemplaren worden geëxporteerd uit Japan. De PSX is de Japanse versie van de PSone, maar met het systeem van de PS2 omdat Sony toen nog géén videogames in Japan had geïmporteerd wanneer de Psone werd gereleased. Het is dus eigenlijk de Japanse versie van de PSone, maar met het systeem van de PS2. De PSX werd daardoor de voorloper van de PS2 genoemd. Hij werd enkele maandjes in Europa verkocht, maar vanwege de tegenvallende verkoopsresultaten werd de productie stopgezet, enkel in Japan is deze nog steeds te verkrijgen, met een Japanse zonebeveiliging.

#9 - Geplaatst op 07-08-08 om 18:48 - Re: Welke Playstation games heb jij?

GiisMo

Rank: advanced
Privé bericht Profiel

Naar boven

Maar om het dus simpel te houden.. In Europa zal het begrepen worden als PS1.

It takes a nation of Gamers to hold us back. GC FTW

#10 - Geplaatst op 07-08-08 om 18:49 - Re: Welke Playstation games heb jij?

eurowarriors

Rank: advanced
Privé bericht Profiel

Naar boven

Voila, "It's simply the best", zong Tina Turner ooit.

It takes a nation of Gamers to hold us back. GC FTW

#11 - Geplaatst op 07-08-08 om 18:50 - Re: Welke Playstation games heb jij?

DiKenshin

Privé bericht Profiel

Naar boven

Wat is een PSX in die meneer bovens naam? Een PSX is de eerste PlayStation, de PlayStation One Het zou eigenlijk niet zo gebruikt mogen worden. PSX is eigenlijk de Playstation eXtreme(zoek op google) en die was alleen in japan verkrijgbaar, dus de juiste term zou PS1 moeten zijn, maar wij europeanen kennen de PSeXtreme niet dus gebruiken we PSX. Nog wat info over de PSX: De PlayStation Extreme (PSX) is een PlayStation 2 met een 40 tot 80 gigabyte harde schijf. Hij kan DVD afspelen, net als de PS2, maar ook dvd's branden wat met de normale PS2 niet mogelijk is. De PSX kan ook communiceren met de Playstation Portable door middel van de Location Free player. De PSX is niet te koop in Europa en zal dat waarschijnlijk ook nooit zijn, omdat de productie van de PSX wegens tegenvallende verkoopcijfers is stopgezet. Er zijn er daardoor slechts 1 tot 2 miljoen gemaakt. De console is alleen nog online te koop. Deze exemplaren worden geëxporteerd uit Japan. De PSX is de Japanse versie van de PSone, maar met het systeem van de PS2 omdat Sony toen nog géén videogames in Japan had geïmporteerd wanneer de Psone werd gereleased. Het is dus eigenlijk de Japanse versie van de PSone, maar met het systeem van de PS2. De PSX werd daardoor de voorloper van de PS2 genoemd. Hij werd enkele maandjes in Europa verkocht, maar vanwege de tegenvallende verkoopsresultaten werd de productie stopgezet, enkel in Japan is deze nog steeds te verkrijgen, met een Japanse zonebeveiliging. Giel, het spijt me dat ik je moet teleurstellen, maar de PSX werd nooit in Europa of eender welke andere streken verkocht vanwege de lage verkoopcijfers in Japan en de PSX is zeker niet de voorloper. Het systeem werd uitgebracht in 2003 en dat is 3 jaar later dan de PS2, dus het is eigenlijk meer een voorloper van de PS3 sinds het de eerste soort PS2 was met een harde schijf en een XMB die je nu ziet bij de PS3 en PSP. Nog even ook om een foutje van mijzelf te verbeteren, de harde schijven waren niet 40 tot 80 giabyte, maar 160 tot 250 GB.

#12 - Geplaatst op 11-08-08 om 16:20 - Re: Welke Playstation games heb jij?

KZK

Privé bericht Profiel

Naar boven

Wat is een PSX in die meneer bovens naam? Een PSX is de eerste PlayStation, de PlayStation One Het zou eigenlijk niet zo gebruikt mogen worden. PSX is eigenlijk de Playstation eXtreme(zoek op google) en die was alleen in japan verkrijgbaar, dus de juiste term zou PS1 moeten zijn, maar wij europeanen kennen de PSeXtreme niet dus gebruiken we PSX. Nog wat info over de PSX: De PlayStation Extreme (PSX) is een PlayStation 2 met een 40 tot 80 gigabyte harde schijf. Hij kan DVD afspelen, net als de PS2, maar ook dvd\'s branden wat met de normale PS2 niet mogelijk is. De PSX kan ook communiceren met de Playstation Portable door middel van de Location Free player. De PSX is niet te koop in Europa en zal dat waarschijnlijk ook nooit zijn, omdat de productie van de PSX wegens tegenvallende verkoopcijfers is stopgezet. Er zijn er daardoor slechts 1 tot 2 miljoen gemaakt. De console is alleen nog online te koop. Deze exemplaren worden geëxporteerd uit Japan. De PSX is de Japanse versie van de PSone, maar met het systeem van de PS2 omdat Sony toen nog géén videogames in Japan had geïmporteerd wanneer de Psone werd gereleased. Het is dus eigenlijk de Japanse versie van de PSone, maar met het systeem van de PS2. De PSX werd daardoor de voorloper van de PS2 genoemd. Hij werd enkele maandjes in Europa verkocht, maar vanwege de tegenvallende verkoopsresultaten werd de productie stopgezet, enkel in Japan is deze nog steeds te verkrijgen, met een Japanse zonebeveiliging. Giel, het spijt me dat ik je moet teleurstellen, maar de PSX werd nooit in Europa of eender welke andere streken verkocht vanwege de lage verkoopcijfers in Japan en de PSX is zeker niet de voorloper. Het systeem werd uitgebracht in 2003 en dat is 3 jaar later dan de PS2, dus het is eigenlijk meer een voorloper van de PS3 sinds het de eerste soort PS2 was met een harde schijf en een XMB die je nu ziet bij de PS3 en PSP. Nog even ook om een foutje van mijzelf te verbeteren, de harde schijven waren niet 40 tot 80 giabyte, maar 160 tot 250 GB. Oke, Nu weer on-topic, je gamecollectie.

#13 - Geplaatst op 11-08-08 om 18:45 - Re: Welke Playstation games heb jij?

cyclops

Privé bericht Profiel

Naar boven

Hier wil ik wat aan toevoegen het klopt het verhaal van de PSX wat DiKenshin aan gaf. Maar de meeste mensen met een PS1 die noemen het ding de PSX waarom geen idee. Maar het zij zo. Tot die groep hoor ik ook Trouwens nieuwe game toegevoegd SC4

#14 - Geplaatst op 15-08-08 om 13:59 - Re: Welke Playstation games heb jij?

Zhero

Rank: die hard
Privé bericht Profiel

Naar boven

Misschien leuker om foto's te maken van je collectie. Beelden zeggen meer dan wat tekst onder elkaar.

#15 - Geplaatst op 16-08-08 om 02:55 - Re: Welke Playstation games heb jij?

DiKenshin

Privé bericht Profiel

Naar boven

Hier wil ik wat aan toevoegen het klopt het verhaal van de PSX wat DiKenshin aan gaf. Maar de meeste mensen met een PS1 die noemen het ding de PSX waarom geen idee. Ze noemen het PSX omdat het, toen het nog werd ontwikkeld, Playstation eXperiment werd genoemd bij aankondigingen en dergelijke.

#16 - Geplaatst op 16-08-08 om 11:04 - Re: Welke Playstation games heb jij?

KZK

Privé bericht Profiel

Naar boven

Wat zij ik nou? On-topic, anders waarschuwing

#17 - Geplaatst op 20-08-08 om 18:40 - Re: Welke Playstation games heb jij?

cyclops

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ook weer nieuwe game gekregen. Van mijn vriendin . De game Beo Wolf, eerst had ik mijn twijfels over deze game maar op een paar min puntjes na is dit eigenlijk best een leuke game

#18 - Geplaatst op 20-08-08 om 18:41 - Re: Welke Playstation games heb jij?

eurowarriors

Privé bericht Profiel

Naar boven

Weeral ene Jelle.. Ik hoop dat ik zo snel mogelijk nog eens een nieuwe 'aanwinst' kan binnenhalen.

#19 - Geplaatst op 21-08-08 om 17:51 - Re: Welke Playstation games heb jij?

cyclops

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ach ja mijn verzameling word steeds groter . Moet ook nog een paar oude games nog Uncharted, Heavenly Sword, Burn out. En hoop nieuwe games die uit gaan komen

#20 - Geplaatst op 25-09-08 om 18:24 - Re: Welke Playstation games heb jij?

eurowarriors

Privé bericht Profiel

Naar boven

Een kleine update: ik heb de games GTA IV en MGS 4 verkocht, omdat ik geld wilde voor Far Cry 2 en anderen. Mijn collectie nu momenteel: FIFA 08 Battlefield: Bad Company Call of Duty 4: Modern Warfare Dark Sector Mercenaries 2 Games die ik graag wil: Far Cry 2 LittleBigPlanet BiA: Hell's Highway FIFA 09 Uncharted Oblivion SOCOM Confrontation Games die ik zeker ga halen: Far Cry 2 Oblivion Uncharted LBP wss ook zeker

#21 - Geplaatst op 27-09-08 om 12:13 - Re: Welke Playstation games heb jij?

KZK

Privé bericht Profiel

Naar boven

Heb nu eindelijk een PSP Alleen daar moeten de games nog wel voor gekocht, gelukkig kan je games downloaden, dus dat komt allemaal goed. Ik koop NFS Carbon, die ik ook voor de Ps2 heb. Ik heb een Tony Hawk, geen idee welke en FM07 Handeld heb ik nu gedownload. FIFa Street 2 is aan het downloaden

#22 - Geplaatst op 27-09-08 om 13:17 - Re: Welke Playstation games heb jij?

eurowarriors

Privé bericht Profiel

Naar boven

Zeker eens Crisis Core: Final Fantasy VII proberen! En NHL 07 is ook heel nice!

#23 - Geplaatst op 28-09-08 om 11:45 - Re: Welke Playstation games heb jij?

KZK

Privé bericht Profiel

Naar boven

Final Fantasy is toch een schietgame? Pff, mooi niet dus . Is NHL 08 al uit? Die ga ik wel even downloaden

#24 - Geplaatst op 28-09-08 om 18:21 - Re: Welke Playstation games heb jij?

eurowarriors

Privé bericht Profiel

Naar boven

Nee nee, Final Fantasy is geen shooter eh. Een game opzich, schitterend verhaal, role-playing elementen, maar vooral grafisch, op het gebied van Gameplay & verhaal, Sound, dus op zowat alles de beste PSP-game tot nu toe.

#25 - Geplaatst op 29-09-08 om 17:24 - Re: Welke Playstation games heb jij?

MrSoKoLoV

Privé bericht Profiel

Naar boven

PS3 Assassin's Creed Bladestorm: The Hundred Years'War Brothers In Arms: Hell's Highway Call Of Duty 4: Modern Warfare Civilization Revolution Darkness Grand Theft Auto IV Mercenaries 2 : World In Flames Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots Tom Clancy's Rainbow Six Vegas PS2 (veel van verkocht, dus degene die ik gehouden heb staan hieronder) Grand Theft Auto: San Andreas Hitman: Blood Money Killzone Mercenaries Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Subsistence Scarface: The World Is Yours Socom U.S. Navy Seals 2 Socom U.S. Navy Seals: Combined Assault The Godfather PS1: Die Hard : Trilogy Medal Of Honor Medal Of Honor: Underground Metal Gear Solid Risk

What will ever begin will also end

Vraag & antwoord m.b.t. smilies & quotes - « Eerste   ‹ Vorige   1  
2

3

4

5
    Volgende ›   Laatste »

Game webshop
    Call of Duty Modern Warfare 3 - PC Call of Duty Modern Warfare 3 - Playstation 3
    Totaal: € 47.99,- Totaal: € 56.99,-

Reacties nieuws
  • 12:42
  • Winnaar Modern Warfare 3-prijzenpakket bekend!
  • 06/02
  • Wii U zal zeker geen dvd's, blu-rays en...
  • 04/02
  • Aliens: Colonial Marines - Gameplay Trailer
  • 03/02
  • Mortal Kombat - PS Vita Gameplay Video
  • 03/02
  • Rayman 3 komt naar Xbox Live en PSN
  • 02/02
  • Verkoopcijfer PS Vita iets gestegen in Japan
  • 02/02
  • The Last of Us - Behind The Scenes Video
  • 02/02
  • Playstation Network vandaag offline
  • 02/02
  • Gotham City Impostors komt 8 februari
  • 02/02
  • Dragon's Dogma - Story Trailer

Meer reacties in nieuwsarchief

Reacties forum
  • 11/01
  • Battle of the FPS
  • 11/01
  • welke GSM heb je?
  • 11/01
  • Internet Explorer 8 en de geneugtes des levens
  • 06/01
  • Call of Duty: Modern Warfare 3
  • 27/12
  • Laatst uitgespeelde game
  • 09/12
  • Welke film heb jij het laatst bekeken
  • 09/12
  • Wat vind jij van de Wii?
  • 08/12
  • Welke sport?
  • 08/12
  • Favoriete Game
  • 04/11
  • MW2 Loby

Meer topics in forum

© Gamecentraal 2012 - alle rechten voorbehouden.
  • Connect via
  •  
  • twitter Twitter
  • facebook Facebook
  • hyves Hyves
  • youtube Youtube
  • rssfeed RSS feed
  • Site opties
  •  
  • » Disclaimer & copyright
  • » Partners & links
  • » Redactie & Crew