Beste,
Ik zal mezelf maar eerst voorstellen. Mijn naam is Giel Picquet en ik heb al heel wat ervaring in
het journalistieke wereldje. Ik schreef onder meer voor de voetbalsite Voetbalcentraal. Momenteel
ben ik de hoofdredacteur van Gamecentraal, de freelancer van het bekende CHIEF, sportredacteur bij
Clint en binnenkort ook nog eens de voetbalredacteur bij het Luxetijdschrift Menzo.
Over de site:
Sinds maart dit jaar kan je op het web een splinternieuwe gamingwebsite vinden, Gamecentraal. Je
vindt er elke dag verse nieuwsberichten, reviews en previews, én de site bevat een heuse
gamedatabase. We hebben ook een gezellig forum.
We geven jullie een unieke kans om onze crew te komen versterken. Onlangs was er een heuse
'schoonmaakbeurt', en werden heel wat crewleden ontslagen wegens inactiviteit. Daardoor zijn wij nu
op zoek naar nieuwe, ambitieuze werkkrachten. Het gaat om de volgende jobs.
Redacteur:
Wat bieden we jou?
- Een unieke kans om werkervaring op te doen bij een professionele website
- Elke maand één of twee reviewcopies (perscontacten met o.a. EA, Ubisoft en Sony!)
- Werken in een gezellige sfeer en samenwerken met ervaren gamejourno's
- De kans om later de journalistieke kant op te gaan!
Wat verwachten we van jou?
- Je bent in staat elke dag minimaal een halfuur met de site bezig te zijn
- Minimaal 7 berichten per week (als je dat niet haalt, bijten we je neus niet af -> gewoon een
richtlijn -> komt je ten goede als je deze volgt!)
Heb je interesse in een job als redacteur, stuur dan als de bliksem een sollicitatiebrief met naam,
woonplaats, leeftijd, mogelijke ervaringen én een proefbericht naar -email- en misschien wordt jij
wel binnenkort onze nieuwe aanwinst!
Databasemedewerker
Wat bieden we jou?
- Een unieke kans om werkervaring op te doen bij een professionele website
- Elke maand een beloning (in de vorm van een game)
- Werken in een gezellige werksfeer, met ervaren mensen
Wat verwachten we van jou?
- Je vult elke dag zo mogelijk onze database aan (screenshots, informatie)
- Je voegt een game aan database toe vanaf het moment dat ie wordt aangekondigt
Heb je interesse in een job als databasemedewerker, stuur als de bliksem een sollicitatiebrief met
naam, woonplaats, leeftijd en mogelijke ervaringen naar -email- en misschien ben jij wel binnenkort
onze nieuwe aanwinst!
Met vriendelijke groet,
Giel Picquet
Hoofdredacteur Gamecentraal
http://www.gamecentraal.be
|