GO
ACTIVATIE/WACHTWOORD VERGETEN? REGISTREREN!   Nieuws insturen
GO
  • Home
  • Forum
  • Nieuws
    • Reviews
    • Previews
    • Specials
    • Gameware
  • Trailers
    • Game TV
  • Games
  • Cheats
  • Prijsvragen
  • UK Game charts
  • Weblogs
  • Member Reviews
    • Member Previews
    • Member Specials
    • Member Gameware

• Modern Warfare 3 krijgt 21 februari de map Overwatch
  • PS3 Firmware 4.10 nu beschikbaar
  • Rayman 3 komt naar Xbox Live en PSN
  • Playstation Network vandaag offline
  • XBLA House Party-games krijgen datum en prijs
  • Resident Evil 6 officieel aangekondigd
  • WoW patch 4.3 laatste voor Pandaria
  • Mass Effect 3-demo komt 14 februari naar Xbox 360
  • Max Payne 3 uitgesteld naar mei
  • S.T.A.L.K.E.R. 2 toch nog in ontwikkeling
ALG: Turtle Beach PX3 -...
Gameware ALG
Turtle Beach PX3 - wireless ga..
PC: Star Wars: The Old...
Review PC
Star Wars: The Old Republic
ALG: Assassin’s Creed:...
Review ALG
Assassin’s Creed: Revelation..
ALG: Rayman: Origins
Review ALG
Rayman: Origins
ALG: Een vooruitzicht op...
Special/Column ALG
Een vooruitzicht op 2012
Gamecentraal Forum

Gamecentraal > Gamers Lounge > Stel je voor topic!

Gepubliceerd op 23-03-09 om 15:06 - aangepast op 05-04-09 om 20:22 - Beginpost: Stel je voor topic!

Giel

Rank: die hard
Privé bericht Profiel

Naar onderen

In dit topic kun je je jezelf voorstellen zodat andere mensen weten wie je bent. Op die manier kent iedereen ook echt iedereen. Natuurlijk kun je ook je lievelingsliedje, welk type rekenmachine je hebt en de dag dat je vader geboren is bekendmaken (,al zullen weinigen dat als interessant zien). Om mijn goede wil te laten zien zal ik maar beginnen: Ik ben dus Giel. 16 jaren loop ik al rond op deze ronde planeet. Al heel erg lang heb ik een voorliefde voor alles wat met Nintendo te maken heeft. Naast gamen op de Wii, Gamecube of N64 speel ook graag met kaarten. Poker, toepen, vanalles. Als men iets van mij wilt weten mag men dat gerust vragen.

<a href = 'http://www.mariowii.nl' target = '_blank'>Wii spellen</a>

Pageviews: 2275 - Reacties: 47 - « Eerste   ‹ Vorige   1  
2
    Volgende ›   Laatste »

Reacties

#1 - Geplaatst op 23-03-09 om 16:35 - Re: Stel je voor topic!

Vroompy

Rank: noob
Privé bericht Profiel

Naar boven

Altijd leuk, Al weer iets ouder (26), heb tot nu toe alle Nintendo's gehad, daarbij veel strategische / tactische spellen gespeeld. Verslaafd geweest aan online poker. (Nog voor de hype) Op dit moment eigenaar van verschillende websites en daardoor steeds minder tijd voor het gamen Al compenseer ik dit over 5 jaar wel weer als Universe of Warcraft III uit komt

#2 - Geplaatst op 23-03-09 om 16:49 - Re: Stel je voor topic!

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

leuk. Poker is een leuk spelletje. Meestal doen ik live met een stel vrienden! Strategiespellen doen het ook altijd goed bij mij, maar ben toch iets meer van het aloude adventure-genre.

#3 - Geplaatst op 23-03-09 om 21:19 - Re: Stel je voor topic!

eurowarriors

Privé bericht Profiel

Naar boven

Hallo, Ik ben Giel, beter bekend als eurowarriors (zoals mijn nick al stiekem laat blijken), ben 15 (binnenkort 16) jaar oud, waarvan tien jaar game-ervaring. Ik woon in het prachtige Genk, gelegen te Belgisch Limburg. Euh, ik hou van voetbal en natuurlijk gamen, vooral op mijn pc, maar ook op mijn PS3. Voor de rest ben ik redacteur (ex-hoofdredacteur trouwens) op GameCentraal en freelancer bij CHIEF. Daarvoor schreef ik onder meer voor PSOnly, PSPOnly, Voetbalcentraal en PS3-Sense. Veel plezier op GameCentraal! Groetjes, Giel

#4 - Geplaatst op 23-03-09 om 21:28 - Re: Stel je voor topic!

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

Toch apart, zelfde naam! Overigens ben ik ook redacteur op deze website. Ik ben het eerst met Jelle aan het rondmaken. Wacht op dit moment zijn antwoord af. Ik ga me trouwens bezighouden met alles op Nintendo-gebied.

#5 - Geplaatst op 24-03-09 om 11:53 - Re: Stel je voor topic!

cyclops

Privé bericht Profiel

Naar boven

Hey, Mijn naam is Jelle en ik ben op het moment 20 jaar. Word deze zondag alweer 21 (oude zak) Speel games al heel lang. Heb vooral het dos tijd perk mee mogen maken en dan praat je over al weer 17 jaar terug. Ik woon in Nederland en in het plaatsje Stiens, dat ligt in de provincie friesland vlakbij Leeuwarden. Een echte fries dus Ik doe zelf ook aan sport, heb lange tijd aan judo gedaan en probeer het wel weer op te pakken. Daar naast doe ik op het moment nog aan waterpolo, en speel in het 1e van het district noorden van Nederland. Aan gaming systemen op het moment ben ik content met een PS3 (60 gig) die ik al vanaf de release heb. En nog steeds erg blij. Mochten er nog vragen wezen na dit mooie verhaal over mij, laat maar horen.

#6 - Geplaatst op 24-03-09 om 14:29 - Re: Stel je voor topic!

Arend94

Rank: veteran
Privé bericht Profiel

Naar boven

Hey, Ik ben Vincent en ben 15 jaar oud. Heb als hobby's gamen, honkbal en omgaan met vrienden. Ben al van jongs af aan bezig met gamen en honkballen. Al vanaf ongeveer 6 a 7 jaar oud op de goede ouwe PS1. Zit al bijna een jaar bij Gamecentraal, met plezier. Ben pas sinds ongeveer 2 a 3 maanden dacht ik Eindredacteur hier. Heb twee PS3's, 3 PSP's en een supergoede gaming computer. Heb het Acer H2333H beeldscherm. 23 inch EN Full-HD. Voor de rest een goede 7.1 geluids set voor mijn PS3. Heb voor de PS3 ongeveer 18 games liggen, voor de PSP 15, ongeveer 5 films voor de PSP en een stuk of 30 games voor de PC. Een heel uitgebreide collectie games en hardware dus.

#7 - Geplaatst op 24-03-09 om 14:53 - Re: Stel je voor topic!

Partysticks

Rank: redacteur
Privé bericht Profiel

Naar boven

Ok dan ga ik ook maar weer. Chris, 25 jaren oud. Speel vanaf me 4e jaar (tetris that was). Net als cyclops/ zat ik ook nog met DOS vroegah (dat is toch voor jou tijd dan Cyclops? ) O.a. Hexen, Doom, Duke Nukem, Rise of the Triad, Blood, Testdrive, Wings of Fure en nog veel meer gespeeld. Blijkt maar weer dat ik een zwak heb voor Shooters, maar ook RTS vind ik wel lachen. Ik ben vooral een PC gamer, maar proef ook vaak genoeg bij vrienden van andere consoles. P.s. Arend, doe mij 1 van jou PS3-en

'Ever heard a good game on Wii that didn't have an italian plummer?'

#8 - Geplaatst op 24-03-09 om 14:56 - Re: Stel je voor topic!

cyclops

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik had broers die altijd aan de games kwamen als: Cannon Fodder Stunt 3D Wolfenstein Duke Nukkem 1/2/3 Bio Hazard Dangerous Dave Street Fighter 2 Dune Supaplex En zo kan ik nog wel even door gaan Het klopt dat het voor mijn tijd was maar heb het zeker wel allemaal mee gekregen

#9 - Geplaatst op 24-03-09 om 15:01 - Re: Stel je voor topic!

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Dune was ook zooo vet. De grondlegger van het RTS genre als je het mij vraagt. Met die sandworms. Duke Nukem natuurlijk legendarisch. Mortal Kombat 1/2/3 had ik ook op me PC. Supaplex zegt mij weinig

#10 - Geplaatst op 24-03-09 om 15:04 - Re: Stel je voor topic!

cyclops

Privé bericht Profiel

Naar boven

http://www.dosgamesarchive.com/download/supaplex.gif misschien zegt je dit iets meer.

#11 - Geplaatst op 24-03-09 om 15:09 - Re: Stel je voor topic!

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

Die heb ik ooit een keetje gespeeld, echt een raar spelletje.

#12 - Geplaatst op 24-03-09 om 15:12 - Re: Stel je voor topic!

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Dat doet me denken aan een ander spelletje. Waar je diamanten moest graven. Iets met digger/ diamonds... Shit, hoe heet die titel ook alweer?

#13 - Geplaatst op 24-03-09 om 16:55 - Re: Stel je voor topic!

cyclops

Privé bericht Profiel

Naar boven

Supaplex was echt geniaal. Ik heb hem zelfs nog op de USB staan voor de saaie uurtjes op school.

#14 - Geplaatst op 24-03-09 om 17:49 - Re: Stel je voor topic!

Zhero

Privé bericht Profiel

Naar boven

Supaplex heb ik ook weleens gespeeld vroeger ja nu ik dat plaatje zie. Anyway, ik ben Jelle en 19 jaar JONG. Ik deel billenkoek uit aan bovenstaande kerels als ze zich niet gedragen. Een van mijn hobbies is gamen, en dat doe ik op een PS3, PS2 of DS. Vroegah speelde ik games als Heroes III, Age of Empires I en II, Carmageddon II, Rollercoaster Tyccoon (1), Super Mario Land 1 & 2 (GB), SimCity 3000, Loadrunner en vast nog wel meer.

#15 - Geplaatst op 24-03-09 om 18:12 - Re: Stel je voor topic!

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

Super Mario Land was echt geniaal. BTW Zoals jullie misschien wel merken ben ik een Nintendofanaat. Altijd al geweest. Beste spel ooit vind ik nog steeds Paper Mario and the Thousand-Year Door!

#16 - Geplaatst op 24-03-09 om 18:36 - Re: Stel je voor topic!

Droffel

Rank: veteran
Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik ben Dries en ik ben hier eindredacteur. Ik game erg graag, maar jammergenoeg zelden. Slechts een tijdje meegeweest met een generatie games ten tijde van de gewone Xbox. Onlangs is mijn computer (eindelijk) geupgrade en nu probeer ik terug de draad op te pikken (maar eerst moet ik nog laden games inhalen). Ik ben ook nog op zoek naar meer tijd. Ik speel vooral graag shooters, al heb ik me in mijn leven me al het langst beziggehouden met Diablo II. Ik kijk dan ook erg uit naar Diablo III!

#17 - Geplaatst op 24-03-09 om 18:42 - Re: Stel je voor topic!

Vroompy

Privé bericht Profiel

Naar boven

Hallo, Ik ben Giel, beter bekend als eurowarriors (zoals mijn nick al stiekem laat blijken), ben 15 (binnenkort 16) jaar oud, waarvan tien jaar game-ervaring. Ik woon in het prachtige Genk, gelegen te Belgisch Limburg. Euh, ik hou van voetbal en natuurlijk gamen, vooral op mijn pc, maar ook op mijn PS3. Voor de rest ben ik redacteur (ex-hoofdredacteur trouwens) op GameCentraal en freelancer bij CHIEF. Daarvoor schreef ik onder meer voor PSOnly, PSPOnly, Voetbalcentraal en PS3-Sense. Veel plezier op GameCentraal! Groetjes, Giel vraag me af wat je op je 5de speelde Digger hoorde ik hier overigens ook langskomen, dat was één van de eerste games. Ik kwam laatst een remake tegen van een spel wat ik speelde toen ik 7 was. Dat spel heette Xor en was echt belachelijk moeilijk... Hier kan je het spel bekijken en legaal downen is uit 1987 (het origineel dan) http://xor.ovine.net/xor.php?ID=25

#18 - Geplaatst op 24-03-09 om 19:08 - Re: Stel je voor topic!

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik speel ook al vanaf mijn 5e, en dan geen schooters maar gewoon Mario. Heb trouwens ene hekel aan schooters en racers. Saaie eentonige spellen!

#19 - Geplaatst op 25-03-09 om 12:52 - Re: Stel je voor topic!

eurowarriors

Privé bericht Profiel

Naar boven

Hallo, Ik ben Giel, beter bekend als eurowarriors (zoals mijn nick al stiekem laat blijken), ben 15 (binnenkort 16) jaar oud, waarvan tien jaar game-ervaring. Ik woon in het prachtige Genk, gelegen te Belgisch Limburg. Euh, ik hou van voetbal en natuurlijk gamen, vooral op mijn pc, maar ook op mijn PS3. Voor de rest ben ik redacteur (ex-hoofdredacteur trouwens) op GameCentraal en freelancer bij CHIEF. Daarvoor schreef ik onder meer voor PSOnly, PSPOnly, Voetbalcentraal en PS3-Sense. Veel plezier op GameCentraal! Groetjes, Giel vraag me af wat je op je 5de speelde Digger hoorde ik hier overigens ook langskomen, dat was één van de eerste games. Ik kwam laatst een remake tegen van een spel wat ik speelde toen ik 7 was. Dat spel heette Xor en was echt belachelijk moeilijk... Hier kan je het spel bekijken en legaal downen is uit 1987 (het origineel dan) http://xor.ovine.net/xor.php?ID=25 Hmm, ik speelde toen graag op de gameboy, Tetris en vooral Mario. Daarna speelde tot 2007 enkel op de pc en PSP, maar die laatste ook pas vanaf eind 2007. Op de pc heb ik het meest genoten van Age of Empires (wat ik al van 98 speel), alle GTA's, FIFA vanaf 1998, Shogun Total War en alle opvolgers, Medal of Honor Allied Assault en Conflict Zone. Sinds 2007 speel ik wel vaker op consoles, ik heb zelf een PS3 hier staan waar ik vooral Call of Duty 4, FIFA 09 en GTA IV op speel. Ook heb ik lange tijd Battlefield: Bad Company gespeeld, wat ik in tegenstelling tot vele anderen wel een héél goed spel vond. Euhm, ook heb ik lange tijd Pokemon gespeeld, Blue dan, op de GameBoy (de allereerste). Momenteel speel ik vaak Empire: Total War en probeer ik soms nog eens Medieval: Total War II uit. Ook heb ik sinds een tijd weer veel zin om GTA IV te spelen, en heb ik geen flauw idee waarom. Een van de beste games vind ik GTA: Vice City btw, daar heb ik zoooooo lang van genoten.

#20 - Geplaatst op 17-04-10 om 10:44 - Re: Stel je voor topic!

klaartjele

Privé bericht Profiel

Naar boven

hallo iedereen Ik ben Klaartje, ben een meisje (!, wat een meisje als gamer? ja ze bestaan zeker!). Consoles: wii, xbox 306, NDS, PSP en natuurlijk de computer. Lievelingsgames: super mario galaxy (ik verlang naar deel 2) en nog veel meer games waar ik nu niet op kan komen. Ik hoop dat ik hier een mooie tijd beleef!

#21 - Geplaatst op 17-04-10 om 13:04 - Re: Stel je voor topic!

DvHam

Rank: hoofdredacteur
Privé bericht Profiel

Naar boven

Aight, een xbox 306 ! Dan ben je wel speciaal ...

#22 - Geplaatst op 17-04-10 om 13:31 - Re: Stel je voor topic!

Kees88

Privé bericht Profiel

Naar boven

Heb jij die dan nog niet Dave ?

#23 - Geplaatst op 17-04-10 om 13:34 - Re: Stel je voor topic!

DvHam

Rank: hoofdredacteur
Privé bericht Profiel

Naar boven

Nee. Die zijn duur !

#24 - Geplaatst op 17-04-10 om 13:48 - Re: Stel je voor topic!

Kees88

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ja ik zou er ook wel een willen maar moet voorlopig nog wel sparen

#25 - Geplaatst op 17-04-10 om 17:00 - Re: Stel je voor topic!

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

hallo iedereen Ik ben Klaartje, ben een meisje (!, wat een meisje als gamer? ja ze bestaan zeker!). Als je favo genre dan ook nog shooter is, dan ben je een schaars soort Consoles: wii, xbox 306, NDS, PSP en natuurlijk de computer.! Mooi rijtje, maar je mist er volgens mij eentje Anyways welkom. En tegen de andere: een xbox 360 heb je al vanaf € 175! Persoonlijk zou ik voor of: de Xbox 360 óf de PS3 gaan. Omdat ze vrij identiek aan elkaar zijn.

Vraag & antwoord m.b.t. smilies & quotes - « Eerste   ‹ Vorige   1  
2
    Volgende ›   Laatste »

Game webshop
    Call of Duty Modern Warfare 3 - PC Call of Duty Modern Warfare 3 - Playstation 3
    Totaal: € 47.99,- Totaal: € 56.99,-

Reacties nieuws
  • 08/02
  • EA beweert dat Origin geen spyware is
  • 08/02
  • PS3 Firmware 4.10 nu beschikbaar
  • 07/02
  • Winnaar Modern Warfare 3-prijzenpakket bekend!
  • 06/02
  • Wii U zal zeker geen dvd's, blu-rays en...
  • 04/02
  • Aliens: Colonial Marines - Gameplay Trailer
  • 03/02
  • Mortal Kombat - PS Vita Gameplay Video
  • 03/02
  • Rayman 3 komt naar Xbox Live en PSN
  • 02/02
  • Verkoopcijfer PS Vita iets gestegen in Japan
  • 02/02
  • The Last of Us - Behind The Scenes Video
  • 02/02
  • Playstation Network vandaag offline

Meer reacties in nieuwsarchief

Reacties forum
  • 11/01
  • Battle of the FPS
  • 11/01
  • welke GSM heb je?
  • 11/01
  • Internet Explorer 8 en de geneugtes des levens
  • 06/01
  • Call of Duty: Modern Warfare 3
  • 27/12
  • Laatst uitgespeelde game
  • 09/12
  • Welke film heb jij het laatst bekeken
  • 09/12
  • Wat vind jij van de Wii?
  • 08/12
  • Welke sport?
  • 08/12
  • Favoriete Game
  • 04/11
  • MW2 Loby

Meer topics in forum

© Gamecentraal 2012 - alle rechten voorbehouden.
  • Connect via
  •  
  • twitter Twitter
  • facebook Facebook
  • hyves Hyves
  • youtube Youtube
  • rssfeed RSS feed
  • Site opties
  •  
  • » Disclaimer & copyright
  • » Partners & links
  • » Redactie & Crew