GO
ACTIVATIE/WACHTWOORD VERGETEN? REGISTREREN!   Nieuws insturen
GO
  • Home
  • Forum
  • Nieuws
    • Reviews
    • Previews
    • Specials
    • Gameware
  • Trailers
    • Game TV
  • Games
  • Cheats
  • Prijsvragen
  • UK Game charts
  • Weblogs
  • Member Reviews
    • Member Previews
    • Member Specials
    • Member Gameware

• Rayman 3 komt naar Xbox Live en PSN
  • Playstation Network vandaag offline
  • XBLA House Party-games krijgen datum en prijs
  • Resident Evil 6 officieel aangekondigd
  • WoW patch 4.3 laatste voor Pandaria
  • Mass Effect 3-demo komt 14 februari naar Xbox 360
  • Max Payne 3 uitgesteld naar mei
  • S.T.A.L.K.E.R. 2 toch nog in ontwikkeling
  • Killzone 1 komt naar PSN
  • Modern Warfare 3 krijgt komende negen maanden 20 DLC-packs
ALG: Turtle Beach PX3 -...
Gameware ALG
Turtle Beach PX3 - wireless ga..
PC: Star Wars: The Old...
Review PC
Star Wars: The Old Republic
ALG: Assassin’s Creed:...
Review ALG
Assassin’s Creed: Revelation..
ALG: Rayman: Origins
Review ALG
Rayman: Origins
ALG: Een vooruitzicht op...
Special/Column ALG
Een vooruitzicht op 2012
Gamecentraal Forum

Consoles > Nintendo > Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Gepubliceerd op 28-04-09 om 11:37 - Beginpost: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Partysticks

Rank: redacteur
Privé bericht Profiel

Naar onderen

Allereerst, dit is gebaseerd op mijn mening en daarmee ook mijn visie op wat er gebeurd op de console markt. De Wii heeft succesvol een nieuwe doelgroep gepenetreerd die andere bedrijven nooit zo kon benaderen als Nintendo heeft gedaan. Nintendo is altijd al op zoek geweest naar een manier om entertainment voor iedereen toegankelijk te maken. Ondertussen altijd met het achterliggende idee om de kosten zo laag mogelijk te houden. Als marketing student denk ik dat ze in de missie; product leadership ruim zijn geslaagd. De groep waar Nintendo minder grip op heeft sinds de Wii haar intrede deed, zijn echter de hardcore gamers. Deze groep heeft een bovengemiddelde interesse in shooters, racers en RTS. Nintendo probeert naast de casualgamer ook de hardcore gamer tevreden te stellen, maar stelt op dit moment nog teleur. Ondanks de pareltjes die al verschenen zijn en nog gaan komen (Madworld nu, The Conduit (zie screen) en Dead Space later), slaan deze niet aan. Madworld heeft teleurstellend verkocht, terwijl deze overal goede beoordelingen kreeg. Ik denk dat dit te wijten is aan de gamer zelf. http://wii.kombo.com/images/content/news/blurb_TheConduit18_20081028.jpg The Conduit De hardcore gamer heeft namelijk, naast de Wii, een beter alternatief. Deze alternatieven zijn in mijn ogen: De Xbox 360, de PlayStation 3 en zelfs de PC. De Wii wordt tevoorschijn getoverd op momenten dat er een feestje is, om even los te gaan op bijvoorbeeld Wii Sports. Maar om de hardcore gamer toch aan zijn trekken te laten komen gaat deze zelf op andere momenten verder met de 360, de PS3 of de PC. Om op hetzelfde moment de Wii weer op te bergen voor het volgende feest. http://www.eslevents.nl/Beurzen/spelen%20op%20de%20beurs/wii/nintendo_wii_tennis_esl_eindhoven_verhu ur.jpg Nu vind ik dit jammer voor de potentie die de Wii bezit, maar toch ben ik hier ook blij mee. Doordat veel mensen in eerste instantie een Wii hebben gekocht onder het motto: ‘leuk om even mee te spelen’, zijn er ook mensen die naast de Wii meer diepgang zoeken en dan uiteindelijk bij de console van Microsoft en Sony aankloppen. Al met al is dit een win-win situatie voor alle fabrikanten. Desondanks hoop ik wel dat The Conduit en Dead Space de credits krijgen die ze verdienen, mocht dit niet gebeuren dan vrees ik voor de toekomst van de hardcore gamer op de console van Nintendo… Wat denken jullie? Is dit doemdenken of zit er een kern van waarheid in?

'Ever heard a good game on Wii that didn't have an italian plummer?'

Pageviews: 1973 - Reacties: 49 - « Eerste   ‹ Vorige   1  
2
    Volgende ›   Laatste »

Reacties

#1 - Geplaatst op 28-04-09 om 22:53 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Zhero

Rank: die hard
Privé bericht Profiel

Naar boven

De Wii is compleet gericht op casual gamers, en heeft ook vrijwel alleen maar casual games.Nintendo moest wel, want als ze met een console a la de PS3 of 360 gekomen dan hadden ze net zo gefaald als de GameCube (qua sales heb ik het over) en zie nu eens de verkoopcijfers van de Wii. Ook de Wii controls zijn vooral leuk voor party games en minder leuk voor hardcore games denk ik. Een Wii koopt men dus vaak ook niet voor die zogenaamde hardcore games, als ontwikkelaar zou ik zo'n game dan ook op de 360/PS3 uitbrengen. The Conduit en Dead Space zijn allebei ports toch? De meeste leuke Wii "hardcore" games zijn meestal (PS2) ports. Okami bijvoorbeeld.

#2 - Geplaatst op 28-04-09 om 23:12 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Tsja ik denk dus gewoon dat er nooit meer 'echte' hardcore games uitkomen voor de Wii. En dat is jammer, helemaal als je nagaat dat Nintendo bijna de grondlegger is van de shooter op de console (Goldeneye en Perfect Dark). En The Conduit is volgens mij geen port, Dead Space wel. Maar ik denk dat Nintendo zich ook op deze manier in de vingers snijdt. Diegene die nu nog Nintendo fan zijn, zullen kunnen overstappen naar de concullega's van Nintendo (Sony/ Microsoft) om nooit meer om te kijken naar Nintendo Ow ja, Okami is trouwens wel een vet mooie game. Misschien zelfs oorspronkelijk bedoeld voor de Wii (door de controls), maar eerst op de PS2 uitgebracht om te kijken hoe het aan zou slaan.

#3 - Geplaatst op 03-05-09 om 21:02 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

Okami is echt heel vet, zeker als je van Adventures houdt. Toch denk ik dat er best nog wel hardcore titels zullen komen. Punch Out!!, Another Code R, Zelda: Spirit Tracks en hopelijk ook nog een Uber Wii-titel.

<a href = 'http://www.mariowii.nl' target = '_blank'>Wii spellen</a>

#4 - Geplaatst op 04-05-09 om 08:54 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik geloof dat Nintendo wel wat 'huge' gaat aankondigen op de aakomende E3. Maybe een nieuwe Mario?

#5 - Geplaatst op 04-05-09 om 11:13 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ikzelf hoop Zelda, want daarvan was de vorige game uit 2006. Mario uit 2007 dus lijkt me dat ze eerst Zelda doen. Maar ik weet het niet...

#6 - Geplaatst op 08-05-09 om 08:49 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

cyclops

Privé bericht Profiel

Naar boven

The Conduit en Dead Space zijn allebei ports toch? De meeste leuke Wii "hardcore" games zijn meestal (PS2) ports. Okami bijvoorbeeld. The Conduit en Dead Space zijn beide geen ports het zijn volledige nieuwe games. Naar mijn mening is de Wii totaal geen hardcore apparaat dit komt mede door de besturing en de controllers. Hardcore games zijn voornamelijk voor gamers shooters en sport/race games. Op het moment van schrijven zijn er eigenlijk nog geen goeie shooters. Wie weet wat The Conduit en Red Steel 2 gaan doen maar echt de goeie shooter ervaring van een bijvoorbeeld COD of Fear zal het denk ik niet worden. Ook sport spellen zijn niet alles op de Wii neem bijvoorbeeld een Fifa dat totaal niet goed werkt op de Wii en zelfs met de classic controller speelt het nog niet beter. Maar ook race spellen noem mij één hardcore racespel dat echt goed is. Het aankomende F1 zal daar waarschijnlijk verandering in brengen, maar niet iedereen vind F1 leuk. Mijn mening over de Wii en de ontwikkelaars is dat ze veel te gemakkelijk denken over het apparaat en mensen kopen toch heel makkelijk de software. En grote aankondingen vanaf de E3 van het Nintendo Kamp zal denk ik eerder om een nieuwe franchise gaan van de heer Miyamoto.

#7 - Geplaatst op 08-05-09 om 13:17 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik sluit me helemaal bij jou aan cyclops. Veel mensen die ik ken hebben de Wii gekocht, maar als ik ernaar vraag wat ze ermee doen zeggen ze vaak 'niets'. En dat is veelzeggend. De bal ligt nu bij Nintendo a.k.a. Giel.

#8 - Geplaatst op 08-05-09 om 19:14 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik ben het er zeker niet mee eens! Simpel omdat het niet zo is! Jullie grootste punt waarom jullie de Wii niet mogen is omdat er geen hardcore games voor uitkomen. Geen shooters en geen sport en race spellen. Dat is allemaal waar op de eerste uitspraak na! Je moet alleen verder kijken dan je neus lang is. Er zijn genoeg goede games op de DS en Wii. Op de DS weliswaar minder, maar toch zijn ze er. Ik noem een Little King's Story, ik noem een Punch Out!! ik noem een Zelda: Spirit Tracks, ik noem een Another code R, ik noem een Mario en Luigi RPG 3, ik noem een Pokemon Platinum, ik noem een Pikmin 2, ik noem een Zelda Wii waar men mee bezig is!!! En kijk is naar de titels die al uitgebracht zijn: Battalion Wars II, Zelda TP, Fire Emblem, Zack and Wiki, MySims, Super Mario Galaxy, Okami, Super Paper Mario, Metroid Prime 3 en Mario Kart Wii. En natuurlijk een titel die jullie niet ontgaan kan zijn: Madworld! Hardcore games zijn volgens jullie games die o.a shooter en race elementen meebrengen. Hier ben ik dan al zeer fel op tegen. Waarom moet je iemand doodschieten om een leuk spel te krijgen? Als men nou allemaal dat soort spellen speelde was het er denk ik in deze wereld veel vredelieverder aan toe gegaan. Ik geniet veel meer van een Adventure, Platform of RPG dan van een Shooter of Race/Sport game. Dat sommige ontwikkelaars er te makkelijk mee omgaan kan ik niet ontkennen, maar zijn dat echt de ontwikkelaars die goeie games zouden uitbrangen voor de Xbox of PS3 als ze daarvoor ontwikkelden. Voor mij zijn dat soort spellen slechts opvulling hoor...? Als mensen zeggen dat ze met de Wii niks doen dan hebben ze of een andere verwachting gehad of zijn ze stom. Aan mijn verwachting is inmiddels ruim voldaan! Nintendo a.k.a Giel krijgt de bal en scoort!!!

#9 - Geplaatst op 11-05-09 om 11:58 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

cyclops

Privé bericht Profiel

Naar boven

Bal is nog net door cyclops met zijn beam weg geblazen En vliegt nu richt het goal van Giel, Mario word helemaal gek. Want hier komt de aanval van Cyclops Aller eerst wil ik zeggen Zelda Wii? Er is een Zelda in ontwikkeling maar komt hij ook naar de Wii? Zo lang er nog steeds geen release/info/screenshots of iets anders wat maar met de volgende Zelda te maken heeft kan je eigenlijk nog niet aangeven over een Zelda. Want ik zie het zo maar gebeuren dat we hem op de volgende generatie gaan zien. Ik geef je gelijk dat een Hardcore spel zeker niet dood schieten of wat dan ook is. De DS heeft vrijwel geen hardcore titels naar mijn mening maar dat hoeft ook niet voor een handheld. Ik vind de DS meer een handheld dan de PSP. Dit komt onder meer door dat de DS veel kleinere games heeft wat je gewoon even kan spelen voor tussen door. De PSP daar in tegen vind ik meer een console op zak formaat als je kijkt wat voor games dit apparaat heeft. Games als: Mario Zelda Metroid Pikmin Advance Wars Zijn ook wel echt goeie games dat moet ik toegeven. Maar zijn het ook Hardcore spellen die zeker de echt gamer ook zullen bekoren. Mario is voor de gamer een echte fan game, ik zal bijvoorbeeld nooit een mario game kopen gewoon omdat het een te simpel concept is en wat ik nu wel ken en vaak genoeg gespeeld heb. Zelda games zijn ook voor een bepaalde doel groep, het zijn goeie games die genoeg te bieden hebben. Maar het gaat naar mijn mening allemaal net wat te traag, tekst velden en dergelijke zijn gewoon niet meer van deze tijd. Zelda is zeker geen vlotte game en dat hoeft na mijn mening ook niet fans smullen van dit. Maar welke niet fan heeft al een de game echt uitgespeeld? Deze groep zal echt heel klein zijn. Ik wil zeggen dat Nintedo al heel lang niet meer de echt hardcore gaming apparaat heeft en dit komt voornamelijk door de games. Nintendo heeft na mijn mening nog steeds echt een beetje het kiddy imago wat ook duidelijk niet erg is, de games kunnen nog net zo leuk zijn. Maar wanneer komt Nintendo zelf eens met echte hardcore games. We hebben naast ports maar een paar gezien. Maar dan kan je niet gelijk zeggen dat het een hardcore apparaat is. Er gaat zeker verandering in komen met games als Red Steel 2 en de nieuwe F1 game wat ik er van gehoord en gelezen heb. Dit zijn serieuze games die Nintendo nodig heeft. Dan nog een goeie online optie in de games en je hebt twee echte Hardcore titels. Maar ik vind dat Nintendo ook eens op deze markt stort dan het zoveelste Wii…. game. We willen geen Wii ballet, Wii karts, Wii make your meal. We willen echt volledige games die zeker kunnen opboksen tegen games die de PS3 en de xbox360 hebben. Het is zeker mogelijk voor Nintendo maar ik denk door te weinig ervaring en de doelgroep die ze nu hebben dat ze niet zo snel zulke games gaan uitbrengen. Daarom vragen ze veel naar andere ontwikkelaars. Zoals Rockstar die misschien een Wii versie gaat maken. Pas als er meer hier van is dan kan je ook zeggen van goh ook de Wii is voor de echt hardcore gamer. En al die mario en zelda meuk doet vergeten. Ik zal weer verder met school heb een nek hijgende leraar in mijn nek hangen.

#10 - Geplaatst op 11-05-09 om 14:25 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Haha, lekker stuk hoor. 1-1 als je het mij vraagt! Zoals Nintendo nu bezig is raken ze steeds afstandelijker van de concurrentie. Eigenlijk goed, want ze hadden de grafische battle met Microsoft en Sony nooit kunnen winnen. Nintendo kent altijd de 'strategie' om lowtech producten op de markt te zetten. No offence (niet lullig bedoelt), maar ze gaan altijd voor techniek die al langer uit is, daardoor is deze techniek beter betaalbaar en voila! Een strategie die nu echt goed uitbetaalt voor Nintendo. Dit gaat wel erg richting uitmelken, daar doe ik bijvoorbeeld niet aan mee. Kijk ik naar Mario Kart dan schrik ik gewoon. Kijk ik naar SSBB, dan vind ik deze zelfs identiek aan SSBM. Kortom het hele verhaal is puur persoonlijk. Maar ik als hardcore gamer schaam me gewoon mijn ogen uit mijn kop met de Wii. Ik wil gewoon de vetste actie en de beste games, daarom ben ik bij Nintendo aan het verkeerde adres. Stel ik wordt maar 26 jaar, als het aan Sony en Microsoft ligt geniet ik dan van grafische hoogstaande games. Met Nintendo ga ik onvoldaan de kist in.

#11 - Geplaatst op 11-05-09 om 16:07 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik snap niet dat jullie niet zien dat er genoeg hardcore titels op de Wii zijn. Little King's Story is nog een hele recente zelfs. De strategie van Low Tech producten vind ik niet gek. Ikzelf vind de Wii er mooi genoeg uitzien. MEt mij velen denk ik. Zelf vind ik Zelda te gek. Er zijn volgens mij geen betere spellen. En als die nieuwe Zelda niet meer voor de Wii verschijnt boeit me dat niks. Dan komt ie voor de Wii2, en die koop ik toch. Bovendien krijgen we Zelda Spirit Tracks op de DS later dit jaar. Ik zie de Wii meer als een ander soort PS3/Xbox. Ik ben fan van de Wii omdat ik de spellen die er op komen leuk zijn. Ik hoef niet anders.

#12 - Geplaatst op 11-05-09 om 17:20 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

cyclops

Privé bericht Profiel

Naar boven

Dat het low tech is maakt helemaal neit uit. Maar zoals ik boven aan gaf moet nintendo op een ander publiek richten als ze echt hardcore willen worden. Madworld was goed. Maar er moet meer komen er zijn niet echt games waar ik van zeg dat is echt een uitdaging. Ook al kan jij dat anders zien. Neem games als virtua fighter, GTR, Rainbow six, operation flashpoint (1). Dit zijn voorbeelden van hardcore games die voor een bepaald publiek zijn en dat zie je gewoon niet op de console.

#13 - Geplaatst op 11-05-09 om 18:01 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

Wil ik die zien op de Wii dan. Ik zou ze in ieder geval niet kopen omdat het simpelweg niet mijn games zijn. Ik hou van de zogenoemde "kiddy" games. Jij waarschijnlijk niet. Maar ik denk ik dat gaat uitlopen op een Ja-Nee gedoe tussen Jou/Partysticks en mij in mijn nadeel....

#14 - Geplaatst op 15-05-09 om 21:47 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

timo

Privé bericht Profiel

Naar boven

geen shooters? en CoD5 dan? ikzelf heb geen shooters voor de wii maar het is wel het realistischte platform (control-wise, graphic-wise is het ook prima trouwens vind ik) Je moet ook verder kijken dan shooters, zo heb ik wel een snowboard spel (incl. Wii Fit) en dat is echt supervet op een balance board, met cartoon graphics en dan is er echt niets mis mee. (Shaun White Snowboarding: Road Trip)

#15 - Geplaatst op 16-05-09 om 10:17 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

Er zijn inderdaad goeie spellen naast shooters/racegames.

#16 - Geplaatst op 16-05-09 om 21:14 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Wacht ff ik quote een quote van vandaag, ik bedoel er verder niets mee hoor. Maar dit zei een jongen die alle consoles bezit, ik vroeg of hij nog wel eens op zijn Wii speelde, hij: "de Wii, die gebruik ik nooit meer, ik speel alleen nog maar met mijn PS3 en Xbox360." Wat ik daar mee wil zeggen, net als ik persoonlijk vind. Voor hardcore klop je als laatste pas bij de Wii aan.

#17 - Geplaatst op 17-05-09 om 11:07 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

Je klopt als laatste bij de Wii aan tenzij je geen hardcore shooter of racegame wil spelen.

#18 - Geplaatst op 20-05-09 om 09:05 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Elles

Rank: rookie
Privé bericht Profiel

Naar boven

ik ben het daar niet helemaal mee eens. De Wii heeft een imago als casual console. Als je gamers gaat vragen waarom ze geen wii hebben zeggen ze dat er alleen maar kinderspellen verkrijgbaar zijn. Nu hebben ze gelijk, maar wat ze vergeten dat er enorm veel core titels op de wii verkrijgbaar zijn of aangekondigd zijn. En waarom komen er dan kindergames uit op de Wii? kortom, omdat de wii 50 miljoen keer is verkocht. Dat is bijna net zoveel als de Xbox 360 en de PS3 bij elkaar. Uitgevers gaan kijken waar ze het grootste publiek mee berijken, en allicht is dat dan de Wii. Over de core titles, de wii heeft ze wel degelijk! maar het zijn een paar hele selective games die je bij de concurrenten niet zult vinden. neem games als Metroid en Zelda. Ook zie je nu veel mee Wii exclusive titels aangekondigt als The Conduit, Tekken 6, en Bethesda die een game aan het ontwikkelen is. Pak wat voordereln uit het verleden: Manhunt 2, Okami, guilty Gear, Call of Duty, madworld, mortal combat, tenchu. maar wil je online kunnen schieten of een racegame willen spelen, dan is de Wii niet het juiste platform. Ga je vooral voor orginele games, dan is de wii zeker een juiste keuze. En niet alleen voor casual spelers!!!!

Redactrice Gamecentraal.nl

#19 - Geplaatst op 20-05-09 om 09:17 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

En de titels die je opnoemt zijn nog maar alleen de niet-door-nintendo-ontwikkelde-titels. Wat Elles zegt probeer ik al een aantal topics lang te zeggen.

#20 - Geplaatst op 20-05-09 om 10:27 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Elles

Privé bericht Profiel

Naar boven

dat dacht ik al! no prob!

#21 - Geplaatst op 20-05-09 om 10:42 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ok, is ik weer aan de beurt nu? Nou ik zie mezelf als vrij hardcore gamer, ik heb dan ook games uit waarin je kan groeien. Met een stijgende moeilijkheidsgraad/ leercurve. Die titels die je genoemd hebt (Elles), die nu beschikbaar zijn voor de Wii, zal ik allemaal onder de loep nemen. Manhunt 2 en Okami zijn ook op de PS2 verschenen, de Wii versie zie ik als mosterd. Tekken en SF4 ownen Guilty Gear. Voor Call of Duty verwijs ik je weer naar de PS3 of Xbox360. De Wii versie is uitgekleed. Idem Mortal Kombat en Tenchu. Aankomende titels: The Conduit schijnt een (niet eens hele) goede shooter te worden, met fijne graphics. Maar deze titel nu al gaat opbreken: de concurrentie met andere shooters op andere platformen is te groot. Voor een goeie shooter pakken mensen: COD4/ 5 Ik denk ook dat The Conduit geen 9's en 10-en krijgt. Meer 7 á 8. Tekken 6 op de Wii? Shit, maar daar hoort deze titel niet Bethesda zal wel een Fall-out kloon naar de Wii brengen... Wederom, het alternatief op de PS3 en Xbox 360 is beter!

#22 - Geplaatst op 20-05-09 om 13:41 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

Als je van dat soort spellen houdt. Vertel me nu maar een alternatief voor: Zelda, Mario, Fire Emblem, DOnkey Kong, Mario Kart, Mario Party, Verschillende wiiware games die ik in mijn volgende artikel ga noemen, Zack and Wiki, Little King Story, Punch-Out!!, Madworld en eventueel de remakes van Pikmin 1 en 2.

#23 - Geplaatst op 20-05-09 om 14:38 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Mm, dat is lastig. Maar ik zal het proberen. Zelda alternatief: Gears of War Mario alternatief: Metal Gear Solid/ Halo Donkey Kong: is een lutser Mario Kart: Need for Speed/ Burn Out en de aankomende titel 'Blur' gaat er ook wel op lijken. Mario Party: Mens erger je niet Zack and Wiki: Ratchet & Clank Little King Story: Fat Princess Punch-Out!: Fight Night Round 4 Madworld: Manhunt/ The Punisher Pikmin: Overlord Haha, zo zie je maar weer, overal is een alternatief op.

#24 - Geplaatst op 20-05-09 om 15:52 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Elles

Privé bericht Profiel

Naar boven

oké oké.... maat wat jij zegt Partysticks.... zijn meningen!!! omdat jij anternatieve spellen beter vind, allé maar omdat JIJ die spellen beter vind, is de wii nog niet slecht? en ik weet niet of je zelda ooit gespeeld hebt,maar gears of war is nou niet bepaald een alternatief en Halo en Metal Gear ook niet voor mario. zou hello kitty ook een alternatief kunnen zijn voor fallout... kom op?! waar gaat die over?! please!

#25 - Geplaatst op 20-05-09 om 16:23 - Re: Waarom hardcore gaming op de Wii uitsterft

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik heb ook niet gezegd dat ik de Wii slecht vind, maar naar verhouding vind ik (en dat is inderdaad mijn mening) de Gamecube zelfs beter. Ik vergelijk altijd maar Mario Kart Double Dash met Mario Kart Wii. Mario Kart Double Dash is leuker. En Super Smash Brothers Melee met Super Smash Brothers Brawl. Vind ik Melee beter, en waarom? Omdat de controls veel beter zijn bij Melee. Nu je het zegt; Hello Kitty is inderdaad een goed alternatief voor Fallout

Vraag & antwoord m.b.t. smilies & quotes - « Eerste   ‹ Vorige   1  
2
    Volgende ›   Laatste »

Game webshop
    Call of Duty Modern Warfare 3 - PC Call of Duty Modern Warfare 3 - Playstation 3
    Totaal: € 47.99,- Totaal: € 56.99,-

Reacties nieuws
  • 12:42
  • Winnaar Modern Warfare 3-prijzenpakket bekend!
  • 06/02
  • Wii U zal zeker geen dvd's, blu-rays en...
  • 04/02
  • Aliens: Colonial Marines - Gameplay Trailer
  • 03/02
  • Mortal Kombat - PS Vita Gameplay Video
  • 03/02
  • Rayman 3 komt naar Xbox Live en PSN
  • 02/02
  • Verkoopcijfer PS Vita iets gestegen in Japan
  • 02/02
  • The Last of Us - Behind The Scenes Video
  • 02/02
  • Playstation Network vandaag offline
  • 02/02
  • Gotham City Impostors komt 8 februari
  • 02/02
  • Dragon's Dogma - Story Trailer

Meer reacties in nieuwsarchief

Reacties forum
  • 11/01
  • Battle of the FPS
  • 11/01
  • welke GSM heb je?
  • 11/01
  • Internet Explorer 8 en de geneugtes des levens
  • 06/01
  • Call of Duty: Modern Warfare 3
  • 27/12
  • Laatst uitgespeelde game
  • 09/12
  • Welke film heb jij het laatst bekeken
  • 09/12
  • Wat vind jij van de Wii?
  • 08/12
  • Welke sport?
  • 08/12
  • Favoriete Game
  • 04/11
  • MW2 Loby

Meer topics in forum

© Gamecentraal 2012 - alle rechten voorbehouden.
  • Connect via
  •  
  • twitter Twitter
  • facebook Facebook
  • hyves Hyves
  • youtube Youtube
  • rssfeed RSS feed
  • Site opties
  •  
  • » Disclaimer & copyright
  • » Partners & links
  • » Redactie & Crew