GO
ACTIVATIE/WACHTWOORD VERGETEN? REGISTREREN!   Nieuws insturen
GO
  • Home
  • Forum
  • Nieuws
    • Reviews
    • Previews
    • Specials
    • Gameware
  • Trailers
    • Game TV
  • Games
  • Cheats
  • Prijsvragen
  • UK Game charts
  • Weblogs
  • Member Reviews
    • Member Previews
    • Member Specials
    • Member Gameware

• Rayman 3 komt naar Xbox Live en PSN
  • Playstation Network vandaag offline
  • XBLA House Party-games krijgen datum en prijs
  • Resident Evil 6 officieel aangekondigd
  • WoW patch 4.3 laatste voor Pandaria
  • Mass Effect 3-demo komt 14 februari naar Xbox 360
  • Max Payne 3 uitgesteld naar mei
  • S.T.A.L.K.E.R. 2 toch nog in ontwikkeling
  • Killzone 1 komt naar PSN
  • Modern Warfare 3 krijgt komende negen maanden 20 DLC-packs
ALG: Turtle Beach PX3 -...
Gameware ALG
Turtle Beach PX3 - wireless ga..
PC: Star Wars: The Old...
Review PC
Star Wars: The Old Republic
ALG: Assassin’s Creed:...
Review ALG
Assassin’s Creed: Revelation..
ALG: Rayman: Origins
Review ALG
Rayman: Origins
ALG: Een vooruitzicht op...
Special/Column ALG
Een vooruitzicht op 2012
Gamecentraal Forum

Consoles > Gaming Algemeen > Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Gepubliceerd op 01-08-09 om 11:36 - Beginpost: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

eurowarriors

Rank:
Privé bericht Profiel

Naar onderen

Ja, je kent het gevoel wel: een spel uitspelen. Een zalig gevoel en een serieuze voldoening, maar je hebt soms wel van die spellen die je meerdere keren wilt uitspelen en soms doe je dat dan ook. Ik was wel benieuwd welke spelen jij het vaakst hebt uitgespeeld? Let the games begin

Pageviews: 2467 - Reacties: 56 - « Eerste   ‹ Vorige   1  
2

3
    Volgende ›   Laatste »

Reacties

#1 - Geplaatst op 01-08-09 om 11:37 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Elles

Rank: rookie
Privé bericht Profiel

Naar boven

oeh dat is een moeilijke maar ik denk dat ik grand theft auto san andreas met 4x het vaakst heb uitgespeeld. ben nu aan de 5e keer bezig en jij dan?

Redactrice Gamecentraal.nl

#2 - Geplaatst op 01-08-09 om 11:37 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

eurowarriors

Privé bericht Profiel

Naar boven

Voor mij is dat Pokemon Blue op de originele Gameboy (zeker zeven keer helemaal uitgespeeld) en Medal of Honor: Allied Assault. Die laatste was mijn eerste échte shooter die ik speelde en het was überzalig, niet te beschrijven. Bij deze heb ik ook meerdere keren het einde bereikt

#3 - Geplaatst op 01-08-09 om 12:00 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Droffel

Rank: veteran
Privé bericht Profiel

Naar boven

Diablo II heb ik wel met een stuk of 10 verschillende characters heel de campagne doorlopen, denk ik

#4 - Geplaatst op 01-08-09 om 12:14 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

eurowarriors

Privé bericht Profiel

Naar boven

oeh dat is een moeilijke maar ik denk dat ik grand theft auto san andreas met 4x het vaakst heb uitgespeeld. ben nu aan de 5e keer bezig en jij dan? San Andreas heb ik ook twee keer uitgespeeld, zalig spel Diablo II heb ik hier ook nog ergens liggen voor de PC, heb ik een keer uitgespeeld maar ook een zalig spel, maar indertijd had speelde ik meerdere spellen tegelijk en daarom heb ik het einde slechts een keer bereikt.

#5 - Geplaatst op 01-08-09 om 12:48 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Stijn

Rank: amateur
Privé bericht Profiel

Naar boven

Hmm, voor mij is dat Sports Car GT (in een tijd dat EA nog niet zo'n gigant was) of Knights of the Old Republic. Die laatste heb ik niet zo heel veel uitgespeeld, maar het was dan ook een enorm lange game (rond de 40u als ik mij herinner).

Stijn

#6 - Geplaatst op 01-08-09 om 15:46 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Elles

Privé bericht Profiel

Naar boven

oké! ja pokémon heb ik 3x uitgespeeld ofzo zijn er hier mensen die oblivion al hebben uitgespeeld? en dan bedoel ik niet de main quests maar alle guilds en sidequests er ook nog bij?

#7 - Geplaatst op 01-08-09 om 17:08 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Arend94

Privé bericht Profiel

Naar boven

Moeilijke inderdaad. dat wordt dan denk ik toch wel The Settlers Heritage of Kings, of The Lord of the Rings: Battle for Middle Earth 2

#8 - Geplaatst op 01-08-09 om 22:12 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Giel

Rank: die hard
Privé bericht Profiel

Naar boven

Super Mario Bros. voor de gameboy. Gewoon tot in den eeuwigheid opnieuw mee begonnen, (ik was vijf of zes) Toch zeker een stuk of 20 keer helemaal gehaald. Mara dta komt ook omdat ik de levels kende... En fire emblem, telkens opnieuw ander epersonages trainen.. zeker een keer of 8 gespeeld. En dan de verschillende delen ook nog..

<a href = 'http://www.mariowii.nl' target = '_blank'>Wii spellen</a>

#9 - Geplaatst op 02-08-09 om 03:11 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Harry

Privé bericht Profiel

Naar boven

Elke call of duty, medal of honour of gta die ik heb al wel eens 2 keer of meer uitgespeeld. sport en race games zijn bijna onmogelijk uit te spelen.

#10 - Geplaatst op 02-08-09 om 12:03 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

eurowarriors

Privé bericht Profiel

Naar boven

Elke call of duty, medal of honour of gta die ik heb al wel eens 2 keer of meer uitgespeeld. sport en race games zijn bijna onmogelijk uit te spelen. Welke Medal of Honor, Allied Assault?

#11 - Geplaatst op 02-08-09 om 17:46 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Partysticks

Rank: redacteur
Privé bericht Profiel

Naar boven

Goed topic! Ik heb Carmageddon het vaakste uitgespeeld. Kan die eindcutscene wel dromen.

'Ever heard a good game on Wii that didn't have an italian plummer?'

#12 - Geplaatst op 02-08-09 om 19:21 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

eurowarriors

Privé bericht Profiel

Naar boven

Goed topic! Ik heb Carmageddon het vaakste uitgespeeld. Kan die eindcutscene wel dromen. Lol, dat is een teken dat je het spel hebt uitgespeeld

#13 - Geplaatst op 02-08-09 om 23:46 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Harry

Privé bericht Profiel

Naar boven

Elke call of duty, medal of honour of gta die ik heb al wel eens 2 keer of meer uitgespeeld. sport en race games zijn bijna onmogelijk uit te spelen. Welke Medal of Honor, Allied Assault? European assault maar nu ik dit schreef heb ik het eens opgezocht en wat bleek... dat ik de laatste missie niet heb uitgespeeld. Die heb ik minstens 50 keer gedaan maar hij is en blijft te moeilijk.

#14 - Geplaatst op 11-08-09 om 11:48 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Lucas21

Rank: noob
Privé bericht Profiel

Naar boven

Medieval 2 Total war! Ge kunt Europa nooit twee keer op dezelfde manier onder de voet lope natuurlijk Kdenk dat ik ondertussen al een stuk of 5 a 6 keer opnieuw begonnen ben.

#15 - Geplaatst op 11-08-09 om 11:52 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

Nice

#16 - Geplaatst op 11-08-09 om 18:27 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

eurowarriors

Privé bericht Profiel

Naar boven

Lucas doet mij er aan denken dat ik de campaign van Rome: Total War ook meer dan zeven keer heb uitgespeeld: 3* met de Julii (Romeinen), twee keer met de Grieken, een keer met de Carthagen en een keer met de Seleuciden Zalig spel

#17 - Geplaatst op 23-03-10 om 00:20 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

DvHam

Rank: hoofdredacteur
Privé bericht Profiel

Naar boven

Euhh ... Ik denk Super Mario Bros. of Super Mario Bros. 3 op de NES. Zal ik wel tientallen keren uitgespeeld hebben, omdat er vroeger als ik op visite ging bij familie altijd wel een NES stond.

#18 - Geplaatst op 23-03-10 om 16:41 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

beekie95

Rank: all star
Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik denk.... Uhh pokemon( 3x ofzo) voor de Gameboy Advance, Need for Speed Underground 2(4x) voor ps2.

PSN ID: Beekie95

#19 - Geplaatst op 23-03-10 om 17:28 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Freddy

Rank: all star
Privé bericht Profiel

Naar boven

Uncharted 2 denk ik. Die heb ik 2x uitgespeelt.

PSN ID: Beekie95

#20 - Geplaatst op 23-03-10 om 20:23 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Wel netjes dat je hem 2 keer hebt uitgespeeld. Mij lijkt het ook nog wel leuk om hem op hard uit te spelen, maar ik heb hem nu uitgeleend.

#21 - Geplaatst op 23-03-10 om 21:23 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Arend94

Privé bericht Profiel

Naar boven

Uhm, ff nadenken hoor. Killzone 2 volgens mij, 2x. Op normal en hard volgens mij. Kweet niet meer precies welke moeilijkheidsgraden daar waren. In ieder geval waren het de hoogste en eentje daaronder.

#22 - Geplaatst op 23-03-10 om 21:31 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

En Vincent, niet te vergeten: CSS, hoe vaak we dat niet hebben 'uitgespeeld'.

#23 - Geplaatst op 23-03-10 om 21:40 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Arend94

Privé bericht Profiel

Naar boven

Owja

#24 - Geplaatst op 25-03-10 om 20:00 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ff iets anders. Bij mij blijft dat topic hieronder (welk spel houdt je het meest bezig) als ongelezen staat en ik kan niet meer beneden scrollen. Andere dit euvel?

#25 - Geplaatst op 25-03-10 om 20:36 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

DvHam

Rank: hoofdredacteur
Privé bericht Profiel

Naar boven

Hee, dat had ik ook door ja. Als ik uitlog, dan kan ik wel helemaal naar beneden scrollen (dan zie ik ook mijn laatste comment staan), maar wat heb ik daar nou aan. Het gebeurde ook toen ik antwoordde op Freddy's berichtje ...

Vraag & antwoord m.b.t. smilies & quotes - « Eerste   ‹ Vorige   1  
2

3
    Volgende ›   Laatste »

Game webshop
    Call of Duty Modern Warfare 3 - PC Call of Duty Modern Warfare 3 - Playstation 3
    Totaal: € 47.99,- Totaal: € 56.99,-

Reacties nieuws
  • 12:42
  • Winnaar Modern Warfare 3-prijzenpakket bekend!
  • 06/02
  • Wii U zal zeker geen dvd's, blu-rays en...
  • 04/02
  • Aliens: Colonial Marines - Gameplay Trailer
  • 03/02
  • Mortal Kombat - PS Vita Gameplay Video
  • 03/02
  • Rayman 3 komt naar Xbox Live en PSN
  • 02/02
  • Verkoopcijfer PS Vita iets gestegen in Japan
  • 02/02
  • The Last of Us - Behind The Scenes Video
  • 02/02
  • Playstation Network vandaag offline
  • 02/02
  • Gotham City Impostors komt 8 februari
  • 02/02
  • Dragon's Dogma - Story Trailer

Meer reacties in nieuwsarchief

Reacties forum
  • 11/01
  • Battle of the FPS
  • 11/01
  • welke GSM heb je?
  • 11/01
  • Internet Explorer 8 en de geneugtes des levens
  • 06/01
  • Call of Duty: Modern Warfare 3
  • 27/12
  • Laatst uitgespeelde game
  • 09/12
  • Welke film heb jij het laatst bekeken
  • 09/12
  • Wat vind jij van de Wii?
  • 08/12
  • Welke sport?
  • 08/12
  • Favoriete Game
  • 04/11
  • MW2 Loby

Meer topics in forum

© Gamecentraal 2012 - alle rechten voorbehouden.
  • Connect via
  •  
  • twitter Twitter
  • facebook Facebook
  • hyves Hyves
  • youtube Youtube
  • rssfeed RSS feed
  • Site opties
  •  
  • » Disclaimer & copyright
  • » Partners & links
  • » Redactie & Crew