GO
ACTIVATIE/WACHTWOORD VERGETEN? REGISTREREN!   Nieuws insturen
GO
  • Home
  • Forum
  • Nieuws
    • Reviews
    • Previews
    • Specials
    • Gameware
  • Trailers
    • Game TV
  • Games
  • Cheats
  • Prijsvragen
  • UK Game charts
  • Weblogs
  • Member Reviews
    • Member Previews
    • Member Specials
    • Member Gameware

• Modern Warfare 3 krijgt 21 februari de map Overwatch
  • PS3 Firmware 4.10 nu beschikbaar
  • Rayman 3 komt naar Xbox Live en PSN
  • Playstation Network vandaag offline
  • XBLA House Party-games krijgen datum en prijs
  • Resident Evil 6 officieel aangekondigd
  • WoW patch 4.3 laatste voor Pandaria
  • Mass Effect 3-demo komt 14 februari naar Xbox 360
  • Max Payne 3 uitgesteld naar mei
  • S.T.A.L.K.E.R. 2 toch nog in ontwikkeling
ALG: Turtle Beach PX3 -...
Gameware ALG
Turtle Beach PX3 - wireless ga..
PC: Star Wars: The Old...
Review PC
Star Wars: The Old Republic
ALG: Assassin’s Creed:...
Review ALG
Assassin’s Creed: Revelation..
ALG: Rayman: Origins
Review ALG
Rayman: Origins
ALG: Een vooruitzicht op...
Special/Column ALG
Een vooruitzicht op 2012
Gamecentraal Forum

Consoles > Gaming Algemeen > Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Gepubliceerd op 01-08-09 om 11:36 - Beginpost: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

eurowarriors

Rank:
Privé bericht Profiel

Naar onderen

Ja, je kent het gevoel wel: een spel uitspelen. Een zalig gevoel en een serieuze voldoening, maar je hebt soms wel van die spellen die je meerdere keren wilt uitspelen en soms doe je dat dan ook. Ik was wel benieuwd welke spelen jij het vaakst hebt uitgespeeld? Let the games begin

Pageviews: 2468 - Reacties: 56 - « Eerste   ‹ Vorige   
1
  2  
3
    Volgende ›   Laatste »

Reacties

#26 - Geplaatst op 26-03-10 om 16:02 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

beekie95

Rank: all star
Privé bericht Profiel

Naar boven

Ff iets anders. Bij mij blijft dat topic hieronder (welk spel houdt je het meest bezig) als ongelezen staat en ik kan niet meer beneden scrollen. Andere dit euvel? Ik heb dit probleem idd ook, kan iemand dit oplossen of niet....?

PSN ID: Beekie95

#27 - Geplaatst op 20-09-10 om 23:41 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

nis

Rank: noob
Privé bericht Profiel

Naar boven

GRAW 2 Online natuurlijk

#28 - Geplaatst op 21-09-10 om 11:21 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Kees88

Rank: redacteur
Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik denk dat dat Call of Duty 2 is.

#29 - Geplaatst op 21-09-10 om 11:34 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

nis

Privé bericht Profiel

Naar boven

Nee GRAW 2 Online.

#30 - Geplaatst op 21-09-10 om 12:01 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Kees88

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik bedoel van mij zal dat Call of Duty 2 zijn.

#31 - Geplaatst op 21-09-10 om 12:13 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

nis

Privé bericht Profiel

Naar boven

sorry, foutje van mij dan

#32 - Geplaatst op 21-09-10 om 13:03 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Kees88

Privé bericht Profiel

Naar boven

Maakt niet uit, je kijkt zeker al uit naar de nieuwe Ghost Recon ?

#33 - Geplaatst op 23-09-10 om 13:15 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

nis

Privé bericht Profiel

Naar boven

Maakt niet uit, je kijkt zeker al uit naar de nieuwe Ghost Recon ? Ik kijk er zeer zeker vol spanning naar uit, de gameplay beelden waren mooi om naar te kijken, de third person vindt ik er mooi uitzien beetje splintercell beetje assasins creed achtig maar datje tijdens het richten op tegenstanders dan in first person mode krijgt te zien moet ik nog even aan wennen, niet echt een mode voor mij.

#34 - Geplaatst op 23-09-10 om 15:00 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Kees88

Privé bericht Profiel

Naar boven

Oke, zelf ben ik nooit zo'n Ghost Recon fan geweest, heb wel eens een deeltje op de PS2 gespeeld maar die vond ik alleen leuk om split-screen te spelen.

#35 - Geplaatst op 24-09-10 om 22:51 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Deed mij ook erg aan Splinter Cell denken jah die nieuwe Ghost Recon. Wel leuke gimmick dat je praktisch ontzichtbaar bent en dan de vijand sneaky kan omzeilen/ neer stabben.

'Ever heard a good game on Wii that didn't have an italian plummer?'

#36 - Geplaatst op 26-09-10 om 11:47 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

TheCniv

Rank: rookie
Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik denk dat ik het meeste Lord of the Rings heb uitgespeeld. Battle for Middle Earth. Is een echte aanrader voor LOTR mensen!

PSN ID: cniv

#37 - Geplaatst op 26-09-10 om 13:44 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Kees88

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ja dat is een erg leuke RTS, zowel deel één als deel twee.

#38 - Geplaatst op 26-09-10 om 16:49 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Ultragamer

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik denk dat het voor mij ook de Super Mario Bros titels op de Gameboy zijn. Een beetje de tel kwijt geraakt. Voorts heb ik Resident Evil 2 ook verschillende keren uitgespeeld. Het zou 5x kunnen zijn. Mocht ik hem tegenkomen voor op de Gamecube heb ik misschien nog wel eens zin om hiermee te beginnen. Het is immers al wat jaren geleden, die RE2.

#39 - Geplaatst op 26-09-10 om 18:55 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

TheCniv

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ja dat is ook leuk, ik denk alleen dat ik mijn oude dingen heb weggegooid of ze zijn zodanig oud dat ik het meer kan vinden

#40 - Geplaatst op 01-10-10 om 18:48 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Ultragamer

Privé bericht Profiel

Naar boven

Dat wordt zoeken Oude games blijven zeker interessant om na een tijdje opnieuw boven te halen. Sommige nieuwere halen in hetzelfde genre bv brengen daarom niet hetzelfde spelplezier in je naar boven.

#41 - Geplaatst op 01-10-10 om 23:37 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

TheCniv

Privé bericht Profiel

Naar boven

Nee die hebben dan niet precies het gene wat jij zoekt. Soms als e het op een andere console speelt is het ook weer anders.

#42 - Geplaatst op 02-10-10 om 13:19 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Ultragamer

Privé bericht Profiel

Naar boven

Dezelfde games op andere consoles kunnen inderdaad verschillen inhouden, op vlak van graphics of gameplay of soms compleet anders zoals bij de Need for Speed reeks waar de wiiversies compleet verschillen van de andere consoles. Op de Wii is dat meer arcadestijl en dat vind ik zeer jammer.

#43 - Geplaatst op 02-10-10 om 13:55 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Kees88

Privé bericht Profiel

Naar boven

Need for Speed is toch altijd een arcade racer geweest ? Alleen Need for Speed Shift was wat realistischer.

#44 - Geplaatst op 02-10-10 om 13:57 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

TheCniv

Privé bericht Profiel

Naar boven

Need for Speed is leuk voor een week. Daarna is het allemaal hetzelfde.

#45 - Geplaatst op 02-10-10 om 16:41 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Ultragamer

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ja, maar de Need for Speed graphics, gameplay voor de Wii is meer arcade dan die voor de andere consoles. Op de andere consoles is er meer plezier uit te halen. NFS: Shift kun je bv totaal niet vergelijken met NFS: Nitro en NFS: Undercover op de Wii oogde wel heel mager tov de tegenhanger op PS3 en Xbox 360.

#46 - Geplaatst op 02-10-10 om 19:43 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

TheCniv

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ja maar dat is meestal met de games op de Wii. Dat kan je ook niet verwachten dat de games van de Wii beter zijn dan die van de PS3 en de Xbox 360. Maar alsnog zijn er veel goede games uitgekomen op de Wii.

#47 - Geplaatst op 03-10-10 om 09:57 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Ultragamer

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ja, dat is waar. Je gaat me niks slechts horen zeggen over de Wii want je hebt ook weer games die je op de andere consoles niet kunt spelen. Ik heb er al veel plezier aan beleeft. Maar ik mis wel goeie racegames op de Wii. Die zijn er tot op heden niet echt. Dat is wel jammer.

#48 - Geplaatst op 03-10-10 om 10:52 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Kees88

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ja een betere racer dan Mario Kart is er niet op de Wii.

#49 - Geplaatst op 03-10-10 om 12:26 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

Ultragamer

Privé bericht Profiel

Naar boven

Dat is inderdaad de beste Voor nr2 zou ik voor Sonic & Sega All Stars Racing toch gaan. Ferrari: The race experience voor Wii, dat zou misschien wel een toffe race game zijn. Misschien eentje die een plaatsje in de top 3 kan veroveren

#50 - Geplaatst op 10-10-10 om 23:32 - Re: Welk spel heb je het vaakst uitgespeeld?

EpicFailGamer

Rank: amateur
Privé bericht Profiel

Naar boven

Gta serie's heb ik zeer vaak gespeelt maar Resident evil enorm (ik ben namelijk een grote fan van RE).

Vraag & antwoord m.b.t. smilies & quotes - « Eerste   ‹ Vorige   
1
  2  
3
    Volgende ›   Laatste »

Game webshop
    Call of Duty Modern Warfare 3 - PC Call of Duty Modern Warfare 3 - Playstation 3
    Totaal: € 47.99,- Totaal: € 56.99,-

Reacties nieuws
  • 14:20
  • EA beweert dat Origin geen spyware is
  • 10:26
  • PS3 Firmware 4.10 nu beschikbaar
  • 07/02
  • Winnaar Modern Warfare 3-prijzenpakket bekend!
  • 06/02
  • Wii U zal zeker geen dvd's, blu-rays en...
  • 04/02
  • Aliens: Colonial Marines - Gameplay Trailer
  • 03/02
  • Mortal Kombat - PS Vita Gameplay Video
  • 03/02
  • Rayman 3 komt naar Xbox Live en PSN
  • 02/02
  • Verkoopcijfer PS Vita iets gestegen in Japan
  • 02/02
  • The Last of Us - Behind The Scenes Video
  • 02/02
  • Playstation Network vandaag offline

Meer reacties in nieuwsarchief

Reacties forum
  • 11/01
  • Battle of the FPS
  • 11/01
  • welke GSM heb je?
  • 11/01
  • Internet Explorer 8 en de geneugtes des levens
  • 06/01
  • Call of Duty: Modern Warfare 3
  • 27/12
  • Laatst uitgespeelde game
  • 09/12
  • Welke film heb jij het laatst bekeken
  • 09/12
  • Wat vind jij van de Wii?
  • 08/12
  • Welke sport?
  • 08/12
  • Favoriete Game
  • 04/11
  • MW2 Loby

Meer topics in forum

© Gamecentraal 2012 - alle rechten voorbehouden.
  • Connect via
  •  
  • twitter Twitter
  • facebook Facebook
  • hyves Hyves
  • youtube Youtube
  • rssfeed RSS feed
  • Site opties
  •  
  • » Disclaimer & copyright
  • » Partners & links
  • » Redactie & Crew