GO
ACTIVATIE/WACHTWOORD VERGETEN? REGISTREREN!   Nieuws insturen
GO
  • Home
  • Forum
  • Nieuws
    • Reviews
    • Previews
    • Specials
    • Gameware
  • Trailers
    • Game TV
  • Games
  • Cheats
  • Prijsvragen
  • UK Game charts
  • Weblogs
  • Member Reviews
    • Member Previews
    • Member Specials
    • Member Gameware

• Gerucht: iPad 3 wordt in maart aangekondigd
  • Modern Warfare 3 krijgt 21 februari de map Overwatch
  • PS3 Firmware 4.10 nu beschikbaar
  • Rayman 3 komt naar Xbox Live en PSN
  • Playstation Network vandaag offline
  • XBLA House Party-games krijgen datum en prijs
  • Resident Evil 6 officieel aangekondigd
  • WoW patch 4.3 laatste voor Pandaria
  • Mass Effect 3-demo komt 14 februari naar Xbox 360
  • Max Payne 3 uitgesteld naar mei
ALG: Turtle Beach PX3 -...
Gameware ALG
Turtle Beach PX3 - wireless ga..
PC: Star Wars: The Old...
Review PC
Star Wars: The Old Republic
ALG: Assassin’s Creed:...
Review ALG
Assassin’s Creed: Revelation..
ALG: Rayman: Origins
Review ALG
Rayman: Origins
ALG: Een vooruitzicht op...
Special/Column ALG
Een vooruitzicht op 2012
Gamecentraal Forum

Non Gaming > Film en Muziek > Welke film heb jij het laatst bekeken

Gepubliceerd op 01-08-09 om 14:03 - Beginpost: Welke film heb jij het laatst bekeken

eurowarriors

Rank:
Privé bericht Profiel

Naar onderen

Hallo! In dit topic kan je posten welke film je het laatst hebt gezien en wat je ervan vond. Groetjes, Giel

Pageviews: 2650 - Reacties: 71 - « Eerste   ‹ Vorige   
1
  2  
3
    Volgende ›   Laatste »

Reacties

#26 - Geplaatst op 26-05-10 om 20:23 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

Arend94

Rank: veteran
Privé bericht Profiel

Naar boven

Iron Man 2 en Prince of Persia, beide aanraders

#27 - Geplaatst op 26-05-10 om 21:39 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

beekie95

Rank: all star
Privé bericht Profiel

Naar boven

Prince of persia moet ik nog zien, lijkt me wel harde film , iron man 2 lijkt me echt klote net als iron man 1

PSN ID: Beekie95

#28 - Geplaatst op 26-05-10 om 23:59 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

DvHam

Rank: hoofdredacteur
Privé bericht Profiel

Naar boven

Wat ? Iron Man was zeker niet klote ... Prince of Persia moet ik ook nog zien ja ...

#29 - Geplaatst op 27-05-10 om 08:26 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

Arend94

Privé bericht Profiel

Naar boven

Eerste Iron Man was verre van klote, schaam je!

#30 - Geplaatst op 27-05-10 om 16:02 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

beekie95

Privé bericht Profiel

Naar boven

ik zeg lijkt me, heb niet gezien, ziet er slecht uit naar mijn mening maar als jullie allemaal zeggen dat hij zoo goed is zal ik hem ama ris gaan kijken en dan vertel ik nog wel wat ik ervan vind

#31 - Geplaatst op 27-05-10 om 16:11 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

Arend94

Privé bericht Profiel

Naar boven

Niet downloaden he, maar gewoon naar bios gaan

#32 - Geplaatst op 27-05-10 om 16:23 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

beekie95

Privé bericht Profiel

Naar boven

oh dan gaat het niet door

#33 - Geplaatst op 31-05-10 om 09:28 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

Kees88

Rank: redacteur
Privé bericht Profiel

Naar boven

Once Upon A Time In The West, eeen meesterlijke film.

#34 - Geplaatst op 31-05-10 om 13:18 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Haha, die was laatst op tv heh? Goeie film dat zeker, maar zo traag gefilmd. Ik heb Iron Man in het weekend gekeken op Blu Ray, zag er goed uit.

'Ever heard a good game on Wii that didn't have an italian plummer?'

#35 - Geplaatst op 31-05-10 om 16:09 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

beekie95

Privé bericht Profiel

Naar boven

wahjoo Kees heb je per ongeluk je bericht gedaan gedaan toen je per ongeluk bericht wijzigen deed van partysticks ofzo ? Of partysticks heeft Iron man in het weekend gekeken maar toch neit egzien ofzo

#36 - Geplaatst op 31-05-10 om 16:53 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

Kees88

Privé bericht Profiel

Naar boven

LOL ik zie het nu ook, ik dacht toch echt dat ik zelf een bericht aan het typen was Ik moet Iron Man ook nog zien, Once Upon A Time In The West is misschien wel traag gefilmd maar dat past juist wel bij de setting ik vind het zelf wel tof, tegenwoordig moet elke film maar snel gefilmd en ge-edit zijn.

#37 - Geplaatst op 31-05-10 om 18:03 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

beekie95

Privé bericht Profiel

Naar boven

Whoo dejavu dacht dat dat bericht al eerder had gelezen

#38 - Geplaatst op 31-05-10 om 18:30 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

Kees88

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ja ik heb het even verplaatst

#39 - Geplaatst op 31-05-10 om 19:35 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik snap er nix meer van Ik heb weet in ieder geval dat Once upon a time in the west dit weekend op televisie was. Alleen die begin scene al met die trein. Holy shit, alle details gewoon uitgerekt. Wel geinig.

#40 - Geplaatst op 31-05-10 om 20:16 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

Kees88

Privé bericht Profiel

Naar boven

Je moet er van houden, er zijn een hoop mensen die al bij de openingsscene afknappen omdat het zo traag op gang komt maar ik houd er wel van. Maar ik had die tekst per ongeluk in jou bericht ge-edit daarom zag het er zo raar uit, maar ik had het al gefixed.

#41 - Geplaatst op 06-06-10 om 20:17 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

DvHam

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ghehe, Prince of Persia gezien gister in de bios. Was echt een meevaller, vergeleken met de meeste gameverfilmingen. Heb de game eigenlijk nooit gespeeld, maar ik kreeg wel te horen dat ie nog best wel aardig aansluit op The Sands Of Time.

#42 - Geplaatst op 07-06-10 om 09:39 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

Kees88

Privé bericht Profiel

Naar boven

Prince of Persia lijkt me ook best een toffe film. Ik heb gisteren de zwartwit versie van The Longest Day nog gezien, ondanks dat die uit 1962 stamt blijft het een goede film.

#43 - Geplaatst op 06-08-10 om 08:15 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Jongens vergeet Inception niet. Op en top mind fuck. Ik heb die laatst in de bioscoop gezien. Jammer dat er allemaal van die kleine snotneusjes van een jaartje of 16 zaten. Ook zaten er een paar ouderen, maar die raakten na de eerste scene al volledig de weg kwijt 'maar hoe kan het nou dan ze nu daar weer zijn?' aldus deze mensen.

#44 - Geplaatst op 08-08-10 om 21:01 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

DvHam

Privé bericht Profiel

Naar boven

Haha, wilde twee weken geleden ook Inception gaan kijken in Rotterdam, maar het was vol ... Dus werd het maar Shrek 4 (in 3D), zeker geen slechte film. Het was ook de eerste keer dat ik een film in 3D had gezien, dus zeker wel grappig. Alleen de prijs voor één kaartje: €12,- !

#45 - Geplaatst op 09-08-10 om 10:57 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

Kees88

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik heb gisteren middag The Manificent Seven weer eens gezien, het blijft een goede western.

#46 - Geplaatst op 09-08-10 om 13:17 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Haha, wilde twee weken geleden ook Inception gaan kijken in Rotterdam, maar het was vol ... Dus werd het maar Shrek 4 (in 3D), zeker geen slechte film. Het was ook de eerste keer dat ik een film in 3D had gezien, dus zeker wel grappig. Alleen de prijs voor één kaartje: €12,- ! Ja, das een boel veel geld. Bovendien komt daar nog bier/ cola/ popcorn/ M&M's bij kijken (doorhalen wat niet van toepassing is. Ik heb gisteren middag The Manificent Seven weer eens gezien, het blijft een goede western. Was dat die ene met Kevin Kotsnerd? Ja, ik voelde er ook wat voor om die te gaan kijken. Mijn vader heeft hem boven in z'n uppie zitten kijken. Ik ging voor Herbie Full loaded

#47 - Geplaatst op 09-08-10 om 16:27 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

Kees88

Privé bericht Profiel

Naar boven

Was dat die ene met Kevin Kotsnerd? Ja, ik voelde er ook wat voor om die te gaan kijken. Mijn vader heeft hem boven in z'n uppie zitten kijken. Ik ging voor Herbie Full loaded Nee dat was Open Range, die kwam dacht ik zaterdagavond. Gistermiddag kwam The Magnificent Seven (uit 1960) op de belgische zender.

#48 - Geplaatst op 11-08-10 om 12:37 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

beekie95

Privé bericht Profiel

Naar boven

ik heb gisteren Lord of War gezien, was wel leuke film vind ik Ik heb alleen het begin gezien, jammer dat die pas half elf begon.

#49 - Geplaatst op 12-08-10 om 12:00 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

Arend94

Privé bericht Profiel

Naar boven

Repo Men (gedownload ). Is wel een vette film.

#50 - Geplaatst op 12-08-10 om 12:52 - Re: Welke film heb jij het laatst bekeken

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Iets met organen toch? En een soort politie die ervoor zorgt dat je moet betalen? Jude Law vind ik echter een slechte acteur.

Vraag & antwoord m.b.t. smilies & quotes - « Eerste   ‹ Vorige   
1
  2  
3
    Volgende ›   Laatste »

Game webshop
    Call of Duty Modern Warfare 3 - PC Call of Duty Modern Warfare 3 - Playstation 3
    Totaal: € 47.99,- Totaal: € 56.99,-

Reacties nieuws
  • 09/02
  • Rayman Origins komt naar de pc!
  • 08/02
  • EA beweert dat Origin geen spyware is
  • 08/02
  • PS3 Firmware 4.10 nu beschikbaar
  • 07/02
  • Winnaar Modern Warfare 3-prijzenpakket bekend!
  • 06/02
  • Wii U zal zeker geen dvd's, blu-rays en...
  • 04/02
  • Aliens: Colonial Marines - Gameplay Trailer
  • 03/02
  • Mortal Kombat - PS Vita Gameplay Video
  • 03/02
  • Rayman 3 komt naar Xbox Live en PSN
  • 02/02
  • Verkoopcijfer PS Vita iets gestegen in Japan
  • 02/02
  • The Last of Us - Behind The Scenes Video

Meer reacties in nieuwsarchief

Reacties forum
  • 11/01
  • Battle of the FPS
  • 11/01
  • welke GSM heb je?
  • 11/01
  • Internet Explorer 8 en de geneugtes des levens
  • 06/01
  • Call of Duty: Modern Warfare 3
  • 27/12
  • Laatst uitgespeelde game
  • 09/12
  • Welke film heb jij het laatst bekeken
  • 09/12
  • Wat vind jij van de Wii?
  • 08/12
  • Welke sport?
  • 08/12
  • Favoriete Game
  • 04/11
  • MW2 Loby

Meer topics in forum

© Gamecentraal 2012 - alle rechten voorbehouden.
  • Connect via
  •  
  • twitter Twitter
  • facebook Facebook
  • hyves Hyves
  • youtube Youtube
  • rssfeed RSS feed
  • Site opties
  •  
  • » Disclaimer & copyright
  • » Partners & links
  • » Redactie & Crew