Oké, ik weet niet of hier heel veel belangstelling voor is, maar ik zal het proberen.
Regels van een battle:
In dit topic worden een aantal spellen genomineerd (in dit geval games van Rockstar). Zodra we een
bepaald aantal games hebben genomineerd, kan de battle beginnen.
Iedere game begint op 15 punten (dus [15] Frikandel). Vervolgens kan je drie dingen doen: healen
(+2), hurten (-3) of allebei (+1 én -2, dus op 2 dingen stemmen). Als een game 0 punten heeft,
verdwijnt deze uit het lijstje. Uiteindelijk zal er maar één game overblijven, én dat is dan de
winnaar !
Nomineren mag iedereen doen, maar slechts één keer. Neem bij het nomineren het onderstaande
lijstje over ! Zullen we maar bij deze battle tot 6 games doen, zoveel actieve mensen zijn er
namelijk nog niet. Bij het healen en hurten: geef aan wat je doet. Staat iets op 15 en je gaat
hurten of healen, geef dat dan zo aan: -[12] óf +[17]. Je mag maar één keer per dag posten en
natuurlijk niet 2x achter elkaar !
Daarnaast kan een game nooit boven de 20 punten uitkomen, anders houdt de battle mssn nooit op ...
Als je vragen hebt, stel ze.
Zullen we dan eens beginnen ? Ik noem ff een paar games van Rockstar: Grand Theft Auto-serie, Bully,
Rockstar Presents Table Tennis, Red Dead Redemption & Midnight Club-serie.
[15] Bully
[15]
[15]
[15]
[15]
[15] |