GO
ACTIVATIE/WACHTWOORD VERGETEN? REGISTREREN!   Nieuws insturen
GO
  • Home
  • Forum
  • Nieuws
    • Reviews
    • Previews
    • Specials
    • Gameware
  • Trailers
    • Game TV
  • Games
  • Cheats
  • Prijsvragen
  • UK Game charts
  • Weblogs
  • Member Reviews
    • Member Previews
    • Member Specials
    • Member Gameware

• Modern Warfare 3 krijgt 21 februari de map Overwatch
  • PS3 Firmware 4.10 nu beschikbaar
  • Rayman 3 komt naar Xbox Live en PSN
  • Playstation Network vandaag offline
  • XBLA House Party-games krijgen datum en prijs
  • Resident Evil 6 officieel aangekondigd
  • WoW patch 4.3 laatste voor Pandaria
  • Mass Effect 3-demo komt 14 februari naar Xbox 360
  • Max Payne 3 uitgesteld naar mei
  • S.T.A.L.K.E.R. 2 toch nog in ontwikkeling
ALG: Turtle Beach PX3 -...
Gameware ALG
Turtle Beach PX3 - wireless ga..
PC: Star Wars: The Old...
Review PC
Star Wars: The Old Republic
ALG: Assassin’s Creed:...
Review ALG
Assassin’s Creed: Revelation..
ALG: Rayman: Origins
Review ALG
Rayman: Origins
ALG: Een vooruitzicht op...
Special/Column ALG
Een vooruitzicht op 2012
Gamecentraal Forum

Gamecentraal > Feedback > Ideëen

Gepubliceerd op 26-03-08 om 20:19 - aangepast op 02-07-08 om 11:36 - Beginpost: Ideëen

Voetballer24

Rank:
Privé bericht Profiel

Naar onderen

Heb je een erg goed idee? Meld het dan hier! Er zal zo snel mogelijk worden geantwoord door de Webmaster of hoofdredacteur. Als je geen antwoord krijgt, kan je ook nog altijd proberen de webmaster een berichtje te sturen met daarin je idee. Dus barst maar los!

Pageviews: 4913 - Reacties: 86 - « Eerste   ‹ Vorige   
1

2
  3  
4
    Volgende ›   Laatste »

Reacties

#51 - Geplaatst op 01-10-08 om 12:37 - Re: Ideëen

eurowarriors

Rank:
Privé bericht Profiel

Naar boven

Je hebt de mogelijkheid om moderator te worden, admin bestaat niet op deze site. GameCentraal magazine zal nooit gebeuren, buiten als je een heel vrijgevige sponsor hebt. Van die punten vind ik ook goed, zo een beetje als bij Arena51.be. Het lid kan punten verdienen door te reageren, cheats of hints plaatsen, reviews insturen et cetera. Met deze punten kan hij dan aan prijsvragen meedoen. Zo lok je met de prijsvragen ook bezoekers die zich aanmelden en hopelijk actief blijven. Dat moet er zeker komen, als er een nieuwe eigenaar is. Wat je zegt over dat zelf screenshots toevoegen, ben ik het er niet mee eens. Je moet dat allemaal verbeteren, en wie zegt er dat diegene die dat toevoegt niet weet dat je geen copyright-afbeeldingen mag plaatsen, en dat daar boetes tot in de duizenden euro's voor betaald moeten worden.

#52 - Geplaatst op 02-10-08 om 19:45 - Re: Ideëen

KZK

Rank: rookie
Privé bericht Profiel

Naar boven

Je hebt de mogelijkheid om moderator te worden, admin bestaat niet op deze site. GameCentraal magazine zal nooit gebeuren, buiten als je een heel vrijgevige sponsor hebt. Van die punten vind ik ook goed, zo een beetje als bij Arena51.be. Het lid kan punten verdienen door te reageren, cheats of hints plaatsen, reviews insturen et cetera. Met deze punten kan hij dan aan prijsvragen meedoen. Zo lok je met de prijsvragen ook bezoekers die zich aanmelden en hopelijk actief blijven. Dat moet er zeker komen, als er een nieuwe eigenaar is. Wat je zegt over dat zelf screenshots toevoegen, ben ik het er niet mee eens. Je moet dat allemaal verbeteren, en wie zegt er dat diegene die dat toevoegt niet weet dat je geen copyright-afbeeldingen mag plaatsen, en dat daar boetes tot in de duizenden euro's voor betaald moeten worden. Jep, de moderatie staat op mijn naam. Maar als het aan mij lag mag je er meteen bij

#53 - Geplaatst op 20-07-09 om 18:32 - Re: Ideëen

jungler

Rank: amateur
Privé bericht Profiel

Naar boven

wel, ik heb al wat sites uit de nood geholpen. enkele waar niemand van de leden actief was net als hier, die site ziet er nu een pak beter uit dan vroeger. ik wil wel eens helpen kijken naar een goede oplossing maar dat moet met al de bevoegde personen van deze site. we kunnen altijd een afspraak maken. vraag men email dan maar of pm me.

#54 - Geplaatst op 23-07-09 om 09:14 - Re: Ideëen

Partysticks

Rank: redacteur
Privé bericht Profiel

Naar boven

Jungler, als je echt zo goed bent als je zegt... Dan zou ik ff een PM sturen naar Mark.

'Ever heard a good game on Wii that didn't have an italian plummer?'

#55 - Geplaatst op 23-07-09 om 09:56 - Re: Ideëen

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik vond dit wel een goeie van mezelf: [IMG]http://i44.tinypic.com/210kd8w.jpg[/IMG] Eerst het nieuws, dan reacties, dan overig nieuws en dan advertenties. Leest een stuk prettiger.

#56 - Geplaatst op 23-07-09 om 09:58 - Re: Ideëen

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

En dan ook nog eens een melding op je mail mocht je een reactie hebben, dat triggert mensen om meer te reageren (maar goed ik val in herhaling, herhaling, her ).

#57 - Geplaatst op 26-10-09 om 21:44 - Re: Ideëen

trecion

Rank: expert
Privé bericht Profiel

Naar boven

een duidelijke nieuwe huisstijl volgens de webwriting regels van McGovern.

#58 - Geplaatst op 26-10-09 om 23:01 - Re: Ideëen

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Verklaar je nadar Trecion Lange tijd niet gezien trouwens, hoessie?

#59 - Geplaatst op 27-10-09 om 09:52 - Re: Ideëen

trecion

Privé bericht Profiel

Naar boven

http://www.mkbservicedesk.nl/3188/een-website-die-werkt-gerry-mcgovern.htm het is moeilijk uit te leggen maar men opleiding gaat hier voor 20% over dus het zal wel werken het gaat trouwens goed met mij

#60 - Geplaatst op 27-10-09 om 19:48 - Re: Ideëen

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Aha, ik heb het gelezen. Veel wist ik al van kwaliteit (beter dan kwantiteit), maar toch heel leerzaam om weer ff door te lezen. Ik stel voor dat iedereen eventjes de site door leest. Goed dat het goed met je gaat

#61 - Geplaatst op 09-11-09 om 23:49 - Re: Ideëen

Claude

Privé bericht Profiel

Naar boven

waarom maken we gewoon geen videofragmenten waarin we games reviewen? Wat het is een feit dat mensen tegenwoordig niet graag lezen, mensen zijn meer visueel geworden.

#62 - Geplaatst op 10-11-09 om 01:09 - Re: Ideëen

Claude

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik wou nog iets aan mijn toevoegen aan mijn vorige bericht. We kunnen een soort van korte review videoclip maken, die dan hier gepost worden, maar ook door alle medewerkers op youtube, facebook enz. Bovendien kan de presentatie hiervan gebeuren door een redacteur die redelijk gekend is in zijn of haar regio. Zo ben ik bijvoorbeeld redelijk goed gekend in Genk. Om maar een voorbeeld te geven. Denk er eens over na, het lijkt onwaarschijnlijk, maar ik denk toch dat het een goed idee is.

#63 - Geplaatst op 10-11-09 om 09:44 - Re: Ideëen

Giel

Rank: die hard
Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik snap je niet helemaal...

<a href = 'http://www.mariowii.nl' target = '_blank'>Wii spellen</a>

#64 - Geplaatst op 10-11-09 om 10:20 - Re: Ideëen

Claude

Privé bericht Profiel

Naar boven

Geen probleem Giel ik zal het opnieuw uitleggen

#65 - Geplaatst op 10-11-09 om 10:27 - Re: Ideëen

Claude

Privé bericht Profiel

Naar boven

Idee ------ Wat? Een videoclip, een soort van programma (talkshow) waarin maandelijks games gereviewd worden. Hoe? Beurtrol, georganiseerd door redacteurs uit dezelfde regio. 1 maand alle redacteurs uit Genk bijvoorbeeld en de maand erop redacteurs uit een andere regio. Rede? Mensen lezen niet graag, zien liever. Verder is het praktischer om iets te regelen tussen mensen uit dezelfde regio. Reclame: Iedereen die hieraan meewerkt kan deze videoclips verspreiden op het net, dit doormiddel van youtube en Facebook Conclusie: Een soort van Low budget Game Power

#66 - Geplaatst op 10-11-09 om 11:28 - Re: Ideëen

trecion

Privé bericht Profiel

Naar boven

probleem: de camera, de techniek, editing. het is meer dan alleen maar een camera neerzetten en lullen

#67 - Geplaatst op 10-11-09 om 12:48 - Re: Ideëen

Claude

Privé bericht Profiel

Naar boven

jawel, toch wel. Niemand verwacht en heeft gezegd dat daar special effect enz. bij moet. Je zet gewoon die camera neer en je maakt een clip van 10 à 15 minuten. Je hoeft er geen show te maken op Jim niveau ofzo. Kijk maar eens naar Angry Nintendo Nerd op youtube eenvoudig maar oh zo goed

#68 - Geplaatst op 10-11-09 om 13:22 - Re: Ideëen

Giel

Rank: die hard
Privé bericht Profiel

Naar boven

Maar ik kan niet editen. Bovendien moet er toch een soort intro bijkomen.

<a href = 'http://www.mariowii.nl' target = '_blank'>Wii spellen</a>

#69 - Geplaatst op 10-11-09 om 14:16 - Re: Ideëen

Claude

Privé bericht Profiel

Naar boven

ja, ma dat is toch niet zo moeilijk met windows movie maker of ben ik verkeerd?

#70 - Geplaatst op 10-11-09 om 14:18 - Re: Ideëen

Claude

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik zou iedereen willen oproepen om zijn of haar gedachte omtrent deze idee te posten. Vooral kenners zijn welkom, die kunnen misschien wat meer vertellen over de moeilijkheidsgraad hiervan

#71 - Geplaatst op 10-11-09 om 14:43 - Re: Ideëen

Claude

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik zou nog iets willen melden, wat ook kan helpen bij de naam bekendheid van de site. Als nu iedereen elkaar een coin(munstuk) gunt, dan komt all onze nieuwsberichten op de voorpagina op de site "Insert Coins" kijk bij partners

#72 - Geplaatst op 10-11-09 om 23:41 - Re: Ideëen

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Klopt Claude dat van én die muntstukken én van je idee. Dat vind ik namelijk ook een goeie. Ik kwam op Firstlook ook twee mede collega's tegen die veel filmden en na afloop met ingame momenten monteren. Ziet er goed uit. Het zijn 2 (a3) jongens die dit in hun vrije tijd doen. Zie: http://www.totalgamer.nl/ Tip: Firstlook verslag 1 kijken kom ik ook in voor Maar over het materiaal. Ze hadden een simpele (200 a 300 euro videcamera) en daarbij hadden ze microfoons van.... Singstar! Lols, ze hadden dat blauw en rood afgeplakt met tape, waardoor het niet opviel.

#73 - Geplaatst op 11-11-09 om 00:16 - Re: Ideëen

Claude

Privé bericht Profiel

Naar boven

bedankt Partysticks, het viel me gewoon op dat alle grote games sites nu eenmaal clips publiceren. Bovendien moet men ruimte voor commentaar laten. Dus bezoekers kunnen de clips raten en hun commentaar erbij zetten. Ik ben er zeker van dat de bezoekers in no-time zullen toenemen. Ik zie één probleem en dat is de broadband, tenzij kristh of degene die het post dat niet zo vind.

#74 - Geplaatst op 11-11-09 om 12:39 - Re: Ideëen

trecion

Privé bericht Profiel

Naar boven

mag ik dan even wijzen op het grootste probleem. Het budget, en de eigenaren. voor een 300 euro camera moet de gemiddelde student, ik neem ff aan dat we allemaal op school zitten, een maand werken. van de eigenaren hoef je het niet te hebben want die hebben zich volgens mij al een half jaar niet meer laten zien, mijn excuses als dit niet klopt, en om rating systeem erin te bouwen moet je iemand hebben die dat kan en moet je toestemming hebben van de eigenaren.

#75 - Geplaatst op 11-11-09 om 12:56 - Re: Ideëen

Claude

Privé bericht Profiel

Naar boven

Maar je hoeft toch helemaal geen nieuwe camera te kopen. Ik denk dat hier bijna iedereen van ons ene heeft . Bovendien is het de bedoeling dat je met 3 mensen uit dezelfde regio een groep vorm. Het spreekt voor zich dat er altijd ene met een camera moet bijzitten. Een camer is iets dat iedereen bijna heeft de dag van vandaag. Gewoon ff van de ouders lenen. Eigenaren kan je altijd via mail of via deze site om toestemming vragen

Vraag & antwoord m.b.t. smilies & quotes - « Eerste   ‹ Vorige   
1

2
  3  
4
    Volgende ›   Laatste »

Game webshop
    Call of Duty Modern Warfare 3 - PC Call of Duty Modern Warfare 3 - Playstation 3
    Totaal: € 47.99,- Totaal: € 56.99,-

Reacties nieuws
  • 14:20
  • EA beweert dat Origin geen spyware is
  • 10:26
  • PS3 Firmware 4.10 nu beschikbaar
  • 07/02
  • Winnaar Modern Warfare 3-prijzenpakket bekend!
  • 06/02
  • Wii U zal zeker geen dvd's, blu-rays en...
  • 04/02
  • Aliens: Colonial Marines - Gameplay Trailer
  • 03/02
  • Mortal Kombat - PS Vita Gameplay Video
  • 03/02
  • Rayman 3 komt naar Xbox Live en PSN
  • 02/02
  • Verkoopcijfer PS Vita iets gestegen in Japan
  • 02/02
  • The Last of Us - Behind The Scenes Video
  • 02/02
  • Playstation Network vandaag offline

Meer reacties in nieuwsarchief

Reacties forum
  • 11/01
  • Battle of the FPS
  • 11/01
  • welke GSM heb je?
  • 11/01
  • Internet Explorer 8 en de geneugtes des levens
  • 06/01
  • Call of Duty: Modern Warfare 3
  • 27/12
  • Laatst uitgespeelde game
  • 09/12
  • Welke film heb jij het laatst bekeken
  • 09/12
  • Wat vind jij van de Wii?
  • 08/12
  • Welke sport?
  • 08/12
  • Favoriete Game
  • 04/11
  • MW2 Loby

Meer topics in forum

© Gamecentraal 2012 - alle rechten voorbehouden.
  • Connect via
  •  
  • twitter Twitter
  • facebook Facebook
  • hyves Hyves
  • youtube Youtube
  • rssfeed RSS feed
  • Site opties
  •  
  • » Disclaimer & copyright
  • » Partners & links
  • » Redactie & Crew