Zoals de titel luidt: welke gamesites volgen jullie? Ik vind dat wel grappig om te weten. Geef ook
ff aan of je dat überhaupt wel doet en of je de sites die je volgt regelmatig bezoekt.
Ik volg de volgende sites redelijk vaak:
-gamer.nl; gewoon voor de meeste nieuwtjes en af en toe een paar specials.
-insidegamer.nl; wat minder serieus, ik bekijk vaak de memberrecensies. Hun video's vind ik vaak wat
minder.
-IGN.com; laatste tijd bekijk is deze weer regelmatig. Reviews van IGN spit ik vaak door, al slaan
sommige nergens op. Ook video specials en hun TOP 25/100-lijstjes vind ik ook wel interessant.
Verder bekijk ik af en toe hun walkthrough's als ik van een bepaalde game iets wil weten.
-X360A.com; deze sites heeft een database met alle achievements voor de 360-games. Er staat bij
bijna alle achievements een uitgebreide uitleg hoe je deze vrij kunt uitspelen. Ik bekijk deze niet
zo vaak meer, omdat ik wat minder game de laatste tijd.
-N1ntendo.nl (voorheen wiids.nl); leuke site met (natuurlijk) alleen maar Nintendo-nieuwtjes. Ik
volg deze al aardig wat jaren, maar ben daar in het posten nooit echt actief geweest. Deze site
heeft zijn ups en downs gehad, maar het gaat de laatste tijd heel goed.
-metacritic.com; zo weet ik of er al recensies van net uitgekomen games binnen zijn. Van alle
cijfers wordt er een soort van gemiddelde genomen, waardoor je wel een beetje kunt schatten of een
game de moeite waard is.
Zo zijn er nog wel een paar sites die ik af en toe bekijk, maar ik laat het hier maar even bij. |