Sinds twee weken 'n Samsung Galaxy S2. Het bevalt me erg goed, alleen jammer dat je voor de meeste
goede Android games een Wifi connectie moet hebben, wij hebben gewoon 'n netwerk met draad.
Is dat die van 500 euro?
Ja, die mobieltjes van tegenwoordig zijn vrij prijzig moet ik zeggen.
Ben je er tevreden mee of niet? Ik sta op punt om eentje te kopen maar twijfel of het, het geld wel
waard is want het is en blijft een gsm denk ik dan
Er zitten ongeveer 3 'pagina's' standaard apps op, waaronder de Game Hub, Readers Hub, Music Hub,
Social hub, maps, gmail en nog veel meer. Over applicaties hoef je je geen zorgen te maken, je kunt
alle betaalde zo gratis krijgen. Ikzelf heb alle Gameloft HD games, zoals Asphalt 6, GT Racing, Nova
etc. Neem nooit een abonnement met 1GB internet, dat is veel te weinig, ik was telkens op de 95/105
%. Zorg dat je Wifi hebt, grote games downloaden zonder Wifi kan niet. Download in het begin zo'n
internet teller en 'n App killer zodat je batterij minder snel leeg gaat en je internet word
bijgehouden.
Voor de rest heb je natuurlijk nog 'n 8 megapixel camera en je hebt talloze apps om foto's te
bewerken, net als Photoshop. Het internet is razend snel, zelfs YT enzo. Ik vind het een leuk ding
maar het zou toch wat goedkoper mogen zijn, maar voor de rest heb ik niets te klagen.
Tip: Koop meteen 'n SGS 2 hoesje want dat ding glijd snel uit je hand. |